  • Data: 2007-12-15 21:05:42
    Temat: Re: [OT] Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna w <news:1nxnqhnmbgdlz.1oup4g7ojyga9.dlg@40tude.net>:

    > I tu się mylisz :)

    Nie pękaj Jagna -- Gotfryd napisał, ze chomikował w Hamsterze... ;-)

    > Nie, żebym się dopominała o jakieś tam uznanie, ale nie zasłużyłam na Twoją
    > opinię.

    Czyżby Artur sugerował, że zaglądasz Gotfrydowi do Hamstera? ;->

    > JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    > nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    > swojego posta.

    O tak:
    Gotfryd:
    07:40:38 GMT)

    Jagna:
    06:28:42 GMT)

    > A powielanie Gotfryda polecam nawet Tobie :))

    Przyłączam się, a Gotfrydowi podpowiadam, żeby zostawił wstawianie daty
    serwerowi, a skoro korzysta z Hamstera, to w nim może skryptem nagłówek
    Date: wyciąć, jeżeli czytnika nie można ustawić.
    <http://hamster.thebat.pl/kill_set_xheader.zip>

    --
    Tomasz Nycz