  • Data: 2007-12-15 19:46:22
    Temat: Re: Od jakiej kwoty kasa fiskalna??
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 19:43:07 +0100, Artur napisał(a):

    > Nie pękaj Gotfryd - i tak byłeś szybszy od Jagny o 7h 24min.
    > To ona powieliła jedynie Twoje wyjaśnienie.

    I tu się mylisz :)
    Nie, żebym się dopominała o jakieś tam uznanie, ale nie zasłużyłam na Twoją
    opinię.
    JAK to się stało, że Gotfryda wiadomość pokazała się tu z innym czasem -
    nie wiem, natomiast pewnym jest, że nie było jej wtedy, gdy ja napisałam
    swojego posta.
    Zerknęłam na wątek w googlach - godzina i data ta sama, ale kolejność
    postów już prawidłowa - pod moją :)

    > Ot tak - zabłysnęła :)

    Ja z przyjemnością wolę nawet głupstwo palnąć, byle się dowiedzieć czegoś,
    czego nie wiem, więc Twoja opinia bynajmniej mnie nie dotyka :)
    A powielanie Gotfryda polecam nawet Tobie :))

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Jagna