  • 11. Data: 2006-04-16 21:36:12
    Temat: Re: PIT-11 od pracodawcy - konieczna dopłata ?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Piotrek wrote:

    > co prawda już od dawna nie wiem co maja żona robi z forsą ale tak to chyba
    > większość mężów ma..... :)

    Hehehe, wiec ty tu na dzieci nei zwalaj ;)
    Glowna przyczyne okresliles calkiem jasno ;)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 12. Data: 2006-04-19 11:26:30
    Temat: Re:[OT] PIT-11 od pracodawcy - konieczna dopłata ?
    Od: "Prezes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał ...

    >"załapała się" do strefy podstawy obliczenia podatku 37 024 - 74 048
    > (państwowy zakład pracy - szpital)

    Szpital powiadasz, i drugi próg podatkowy powiadasz.
    Hmm ...
    Oj ta nasza biedna służba zdrowia ...

    pozdrawiam
    Prezes

  • 13. Data: 2006-04-20 20:00:36
    Temat: Re: Re:[OT] PIT-11 od pracodawcy - konieczna dopłata ?
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Użytkownik "Prezes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotrek" napisał ...

    > Szpital powiadasz, i drugi próg podatkowy powiadasz.
    > Hmm ...
    > Oj ta nasza biedna służba zdrowia ...

    jesteś typowym tłukiem, powiadasz
    moja zona jest ordynatorem i MUSI brać 4x więcej dyżurów niż chce i może,
    ponieważ jej pracownicy NIE CHCĄ dyżurować (a ktoś MUSI) a wg prawa unijnego
    nie można nikogo zmusić do dyżurowania (jak nie chce) a dyżury to ok. 45%
    jej przychodu
    nie chciałaby tej cholernej kasy, tylko żeby móc być w domu z dziećmi....(i
    mam nadzieję, że ze mną)

    zastanów się następny raz zanim cośkolwiek walniesz, powiadasz....

    Piotrek

  • 14. Data: 2006-04-20 21:53:37
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net>

    > jesteś typowym tłukiem, powiadasz

    Tu już jeden kilka dni temu próbował obrazać innych. I chyba źle po tym
    skończył...

> [...]
    > ponieważ jej pracownicy NIE CHCĄ dyżurować (a ktoś MUSI) a wg prawa
    > unijnego nie można nikogo zmusić do dyżurowania (jak nie chce) a dyżury to

    A to takie "nie chcem, ale muszem".
    Sam napisałeś: "nie można nikogo zmusić do dyżurowania (jak nie chce)".

    > nie chciałaby tej cholernej kasy, tylko żeby móc być w domu z
    > dziećmi....(i mam nadzieję, że ze mną)

    No to w czym problem??? Jak nie chce, to nie! W koncu nie mozna zmusić jej
    do dyżurowania! Sam to napisałeś.
    Ja myślę, że Twoja żona czuje się odpowiedzialna za swój szpital, za swój
    oddział i dlatego pracuje ponad normę. I chwała jej za to. Ale naprawdę:
    nikogo nie mozna zmuszac do pracy. Twojej żony również! Jesli nie chce, to w
    czym problem?

    > zastanów się następny raz zanim cośkolwiek walniesz, powiadasz....
    > Piotrek

    Dokładnie Piotrek, zastanów się :)

    pozdrawiam, jacenty
    --
    www.goldap.info.pl

  • 15. Data: 2006-04-21 07:09:42
    Od: "Prezes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał ...

    > jesteś typowym tłukiem, powiadasz
    No niestety Drogi "Grupowiczu" nie sprowakujesz mnie
    nie zniże sie do Twojego poziomu.

    > moja zona jest ordynatorem
    uuu to już prawie prezydent

    > i MUSI brać 4x więcej (...) niż (...) może,
    i oczywiście podczas tych "przymusowych" dyzurów
    summienie pełeni swoje obowiązji, mam nadzieje
    ze nigdy nie trafie do szpitala gdzie dyżurują tacy
    nieodpowiedzialni tzw. lekarze.

    > nie chciałaby tej cholernej kasy, tylko żeby móc być w domu z
    > dziećmi....(i mam nadzieję, że ze mną)
    nie chciałaby by biedna, ale chciwa jest bardzo razem ze swoim kochanym
    męzusiem
    i musi, bo samochód trzeba mieć lepszy od kolegów, działka i dom też swoje
    kosztują

    > zastanów się następny raz zanim cośkolwiek walniesz, powiadasz....
    a to chyba napisałeś dla siebie.

    pozdrawiam
    Prezes

  • 16. Data: 2006-04-21 15:48:21
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Użytkownik "news.vogel..pl" <www#goldap..net> napisał w wiadomości

    > Tu już jeden kilka dni temu próbował obrazać innych. I chyba źle po tym
    > skończył...

    mylisz się, Jacenty
    to że się nie użyje jakiegoś słowa to nie znaczy że nie zostało ono
    wypowiedziane, np. "Twój poziom umysłowy jest na poziomie szefa Samoobrony"
    kolega niedosłownie zasugerował, że płace w służbie Zdrowia są tak
    fantastyczne a lekarze protestują - zupełnie bez powodu ????
    ja za to Jemu odpowiedziałem dosłownie co o nim myślę. Za ostro ? Może
    Rzeczywiście mnie poniosło. Ale widać że Kolega z Partii Pasikoników....

    > A to takie "nie chcem, ale muszem".
    > Sam napisałeś: "nie można nikogo zmusić do dyżurowania (jak nie chce)".

    po prostu MUSI zapewnić odpowiednią obsadę dyżurową. niestety za kasę, która
    jest proponowana nikt nie chce tego robić.....
    ona nie może zmusić pracowników ale przepisy zmuszają ją.... pogadaj ze
    znajomym lekarzem.....

    > Dokładnie Piotrek, zastanów się :)

    może za szybko powiedziałem niektóre słowa ale one najlepiej oddawały mój
    stan wzburzenia w tamtej chwili

    I dla informacji, także Kolegi Prezesa: nie mamy DOMU tylko mieszkanie 60m2
    w blokach z lat 70-tych oraz 8-letni samochód marki skoda Felicia
    Powierzchnia działek: 0m2, wyjazdy za granice: 0, wyjazdy na narty: 0
    I raczej nie spodziewamy się polepszenia ani przyrostu w ww elementach....

    Zresztą nie rozmumiem czemu z prostego zapytania o to, czy zakład pracy
    dobrze opłacał składki i zaliczki zrobiła się dyskusja nie na tą grupę....

    Piotrek