    From: "Piotrek" <e...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re:[OT] PIT-11 od pracodawcy - konieczna dopłata ?
    Date: Fri, 21 Apr 2006 17:48:21 +0200

    Użytkownik "news.vogel..pl" <www#goldap..net> napisał w wiadomości

    > Tu już jeden kilka dni temu próbował obrazać innych. I chyba źle po tym
    > skończył...

    mylisz się, Jacenty
    to że się nie użyje jakiegoś słowa to nie znaczy że nie zostało ono
    wypowiedziane, np. "Twój poziom umysłowy jest na poziomie szefa Samoobrony"
    kolega niedosłownie zasugerował, że płace w służbie Zdrowia są tak
    fantastyczne a lekarze protestują - zupełnie bez powodu ????
    ja za to Jemu odpowiedziałem dosłownie co o nim myślę. Za ostro ? Może
    Rzeczywiście mnie poniosło. Ale widać że Kolega z Partii Pasikoników....

    > A to takie "nie chcem, ale muszem".
    > Sam napisałeś: "nie można nikogo zmusić do dyżurowania (jak nie chce)".

    po prostu MUSI zapewnić odpowiednią obsadę dyżurową. niestety za kasę, która
    jest proponowana nikt nie chce tego robić.....
    ona nie może zmusić pracowników ale przepisy zmuszają ją.... pogadaj ze
    znajomym lekarzem.....

    > Dokładnie Piotrek, zastanów się :)

    może za szybko powiedziałem niektóre słowa ale one najlepiej oddawały mój
    stan wzburzenia w tamtej chwili

    I dla informacji, także Kolegi Prezesa: nie mamy DOMU tylko mieszkanie 60m2
    w blokach z lat 70-tych oraz 8-letni samochód marki skoda Felicia
    Powierzchnia działek: 0m2, wyjazdy za granice: 0, wyjazdy na narty: 0
    I raczej nie spodziewamy się polepszenia ani przyrostu w ww elementach....

    Zresztą nie rozmumiem czemu z prostego zapytania o to, czy zakład pracy
    dobrze opłacał składki i zaliczki zrobiła się dyskusja nie na tą grupę....

    Piotrek