  • 21. Data: 2002-10-24 07:29:44
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:11816290542.20021024014955@rohar.pl...
    > Moj darmowy program do skanera za 400 zl rozpoznaje bezlednie wszystkie
    > deklaracje - nawet sredniej jakosci ksero. Czcionki szeryfowe i
    > bezszeryfowe nie sa dla niego problemem. Jesli sa dla systemu Prokomu,
    > tym gorzej dla niego.

    Pochwal się jaki to program!!!
    Bo ja kiedyś walczyłem z Recognitą (i kilkoma lipniejszymi programami)i
    dałem sobie spokój.
    Te OCR nie umieją w 100% odczytać wszystkich liter nawet wydrukowanych
    komputerowo drukarką atramentowa w najlepszym trybie.

    Dziwię się, że w ZUS są takie niekompetentne gamonie
    Banki też skanują przelewy, ale pracownicy ręcznie muszą poprawiać niektóre
    litery i to robią

  • 22. Data: 2002-10-24 07:31:54
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Banki też skanują przelewy, ale pracownicy ręcznie muszą poprawiać
    niektóre
    > litery i to robią

    Które banki skanują przelewy? I w ilu % oddziałow danego banku?

    Karol

  • 23. Data: 2002-10-24 07:32:52
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Które banki skanują przelewy? I w ilu % oddziałow danego banku?

    Z "moich" (a więc takich w których mam konta) to BSK i PBK (oczywiście z
    nowymi podwójnymi nazwami)

  • 24. Data: 2002-10-24 07:37:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Które banki skanują przelewy? I w ilu % oddziałow danego banku?

    Dopiszę, że banki do skanowania podchodzą jak do trującego jeża!
    Bo z tym mają masę kłopotów!
    Po każdym skanowaniu pracownik musi porównać czy mu się treść z OCR zgadza
    ze skanem
    Przy ręcznym piśmie nawet nie podchodzą do skanowania, tylko klepią
    klawiaturę od razu.

    Wiele lat upłynie zanim programy OCR będą niezawodne.

    Ale niestety ZUS to instytucja dziwna (przekręcona?do przekrętów?)

  • 25. Data: 2002-10-24 12:27:18
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Widziałam jak wygląda w praktyce sprawdzanie poprawności dokumentów przez
    "dział informatyczny" w moim oddziale ZUS. Hala na kilkadziesiąt komputerów,
    radio gra, rozmowy towarzyskie się toczą, a w tle od niechcenia stuka się w
    klawiaturę nie zawsze tam, gdzie powinno się stuknąć. Kiepskiej
    rozdzielczości skaner powoduje, że dokumenty sprawdzane są mało czytelne.
    Ponadto premiowana jest wydajność pracy, czyli im więcej tzw. wsadów się
    sprawdzi tym wyżej się jest na liście premiowej. Niektóre panienki (opinia
    pracującej w tymże dziale kuzynki) mają dokładnie w nosie całą tę robotę i
    poprawiają nieczytelne wpisy jak im się podoba. System pozwala na
    poprawianie pól, które powinny być niedostępne, więc nierzadko pewnie
    trafiają się poprawki tam, gdzie w żaden sposób nie powinno się ingerować. .
    No i wychodzi niezły pasztet.
    ----------------
    Graszka

  • 26. Data: 2002-10-26 11:54:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i wychodzi niezły pasztet.

    I jak tu szanować urzędników państwowych.
    Ja przyjmuję do wiadomości, że marnie zarabiają to i marnie pracują
    Ale ja bym ich wylał na zbity pysk, od dyrektorów zaczynając.
    Ale co ja mały mam poradzić na "znajomych królika"???
    Tylko mieć nadzieję, że jakiś frustrat podłoży tam bombę.
    Nawet łzy nie uronię...

  • 27. Data: 2002-10-27 13:07:44
    Temat: Re[2]: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 24 października 2002 o godzinie (08:29:44) napisano:

    b> Pochwal się jaki to program!!!
    b> Bo ja kiedy? walczyłem z Recognit? (i kilkoma lipniejszymi programami)i
    b> dałem sobie spokój.

    Mam Fine Readera 4.0 Sprint, wersja dla skanera Plustek.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl