    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oddzielna numeracja rachunków
    Date: Thu, 9 Aug 2007 23:49:37 +0200

    On Thu, 9 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor ajt
    >
    > No to jak się to ma do obowiązku kolejnych numerów na fakturach?

    ...AFAIK prawidłowo. Akurat nie chce mi się wyciągać f-r, ale zdaje
    się że zmienili numerację - niemniej tylko tak, że jednego slasha nie ma
    :)
    Nie ma zakazu stosowania "ciągów" pod dającymi się wskazać kryteriami.
    Tak na początek rozważ sobie sieć sklepików - coś na skalę kiosków
    RUCH, żeby uzmysłowić że nie każdego stać na łącze światłowodowe.
    Co, mają wysyłać do centrali zamówienie na wystawienie f-ry
    (i wystawiać centralnie)?
    :)

    pzdr, Gotfryd