  • 21. Data: 2008-11-07 11:52:19
    Temat: Re: Odliczenia internetu a kontrola z US
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Zgadzam sie dlatego do faktury potrzebne było zaświadczenie o zapłacie z TP,
    ponieważ nie było dowodów wpłaty.
    Nie twierdziłam że Fv nie są potrzebne i że samo zaświadczenie wystarczy.
    Ktoś błednie coś zrozumiał.

  • 22. Data: 2008-11-07 14:33:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1603 AD wrote:
    > Zgadzam sie dlatego do faktury potrzebne by?o za?wiadczenie o zap?acie z TP,
    > poniewa? nie by?o dowodów wp?aty.

    juz ci tłumaczyłem.
    Informacja kiedy i za co zapłacono może się tam znaleźć
    Natomiast nie zawiera informacji kto zapłacił.
    To, że jest zapłacone nie oznacza, że zostało zapłacone przez podatnika,
    a tylko wtedy ulga przysługuje.

  • 23. Data: 2008-11-07 14:42:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Natomiast nie zawiera informacji kto zapłacił.
    > To, że jest zapłacone nie oznacza, że zostało zapłacone przez podatnika,

    A skąd wiesz, że nie ma takiej informacji?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 24. Data: 2008-11-07 15:47:20
    Od: "AS" <a...@g...pl>

    Mylisz sie juz wczęsniej pisałam że jest informacja kto zapłacił, inaczej
    urząd by nie chonorwał takiego zaświadczenia.
    Jeszcze raz powtórze na zaświadczeniu jest napisane kto zapłącił !!!

  • 25. Data: 2008-11-07 16:21:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:gf1j1o$c3f$1@news.interia.pl>:

> [...]
    > Natomiast nie zawiera informacji kto zapłacił.
    > To, że jest zapłacone nie oznacza, że zostało zapłacone przez podatnika,

    Mówisz, że skoro ludzie płacą w jakimś grosiku faktury i mają na to
    paragon z kasy, ale nie mają na tym paragonie danych płacącego, to
    ulga nie przysługuje?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2008-11-07 17:49:17
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Niestety ten swistek ktory dostalem od dostawcy uslug nie wystarczyl w US

    dla przypomnienia dostawca wystawil mi papier ze na chwile obecna nie
    zalegam z zadnymi platnosciami.

    Generalnie po dokladnym sprawdzeniu wszystkiego okazalo sie ze w 2007 roku
    zaplacilem tylko 8 faktur z 12 ktore mialem zaplacic
    Nie dlatego ze nie chcialem tylko po prostu robie droga elektroniczna
    przelewy i musialem cos przeoczyc

    Generalnei bede musial zlozyc korekte i zwrocic nadplate + odsetki

    Czy ktos mi jest w stanie policzyc orientacyjnie chcociaz o jakiej kwocie
    myslec

    platnosc za neta to 58,56 /miesiecznie
    na 8 miesiecy ma udokumentowane rachunki
    wiec pozostaje nieudokumentowane 4 miesiace

    Ile to mniej wiecej bedzie??

  • 27. Data: 2008-11-07 18:22:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2008, 'Tom N' wrote:
> [...]
    [...]
    > Mówisz, że skoro ludzie płacą w jakimś grosiku faktury i mają na to
    > paragon z kasy, ale nie mają na tym paragonie danych płacącego, to
    > ulga nie przysługuje?

    Dobre pytanie.

    Ale mam inne - czy na tym paragonie są dane *za co* jest ta zapłata,
    włącznie z "jednoznaczną identyfikacją transakcji"?
    Czyli np. "zapłata za f-rę xxxx/08 wyst. przez Y.Y.S.A."?

    Nigdy nie płaciłem "grosikiem", stąd ciekawość :D

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2008-11-07 18:24:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2008, 1603 AD wrote:

    > Zgadzam sie dlatego do faktury potrzebne było zaświadczenie o zapłacie z TP,

    Mea culpa, jakoś tak po łebkach przeczytałem.

    > Ktoś błednie coś zrozumiał.

    "Ktoś", ktoś. No ja!

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2008-11-07 19:00:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Mówisz, że skoro ludzie płacą w jakimś grosiku faktury i mają na to
    > paragon z kasy, ale nie mają na tym paragonie danych płacącego, to
    > ulga nie przysługuje?

    Niestety US się może w takim przypadku przyczepić i będzie awantura.
    Ustawa jest wyraźna. Masz udowodnić, że poniosłeś koszt. Czyli masz mieć
    trzy rzeczy w tym przypadku, kto zapłacił, za co zapłacił i kiedy zapłacił.
    I w twoim interesie jest aby płacić w taki sposób, żeby to było jasne.

  • 30. Data: 2008-11-07 20:22:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0811071912190.3824@quad>:

> [...]
    > Czyli np. "zapłata za f-rę xxxx/08 wyst. przez Y.Y.S.A."?
    > Nigdy nie płaciłem "grosikiem", stąd ciekawość :D

    No ja też nie płaciłem...

    Ale, żeby nie było: jutro pójdę co /kerfura/ i zainwestuję złotówkę :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]