  • Data: 2014-08-01 09:59:40
    Temat: Re: Odliczenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Zastrzegam - telefon kupiony "osobiście" IMO jak najbardziej *może*
    > skutkować kosztem, choć *wydatek* na ten telefon kosztem nie będzie,
    > w zupełności wystarczy uzać go za ST i w koszty zaliczyć ratę
    > amortyzacyjną :) (choćby "całościową", z tytułu nieosiągnięcia
    > czy to limitu 3500zł czy limitu 'małego przedsiębiorcy').

    :)
    Czyli tak na chłopski rozum:
    - nie mozna wrzucic w KUP
    - mozna wrzucic w ST, z tego ST amortyzacja w całosci (bo wartosc raczej
    300zł niz 3500)

    Czyli finansowo wychodzi na to samo? :)

    Co do legalnosci to sie nie bede wypowiadał, bo te uwagi ktore pojawiły się
    o imporcie etc to za ciezkie klimaty na mój mały rozumek ;-)