  • Data: 2003-12-29 19:01:18
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bsps9e$e85$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jezusicku, jasnowidz!
    > A numery totka tez przewidujesz? Ja poprosze na miliard w środę, troche
    > sie spłukałam przez swięta.

    Teraz

    > O boże, nóz sie w kieszeni otwiera. Po tylu tłumaczenia, tłuczenu do
    > głów że jest rachunek i jest faktura znowu budzi się ktos kto nie ma
    > zielonego pojęcia a jednak PAMIĘTA.
    >
    > Nie rozumiem jak może cie mylić PAMIĘĆ. Przeciez takiego stanu prawnego
    > nigdy nie było więc pamietac go nie możesz.
    > Nie ma go tez i teraz.
    >
    > VATowcy wystawiają faktury VAT, nievatowcy rachunki.
    >
    > Nie chce mi sie drugi raz cytować wszystkich tych poragrafów które juz
    > przytoczyłam parę postów wczesniej.
    >
    > Poczytaj, popukaj sie w głowe, poczytaj jeszcze raz a potem sie odzywaj.

    Szkoda że jestes taka natchnina i wszystkowiedząca :(
    A jeżeli nie chce ci się odpowiadać to tego nie rób.

    Kiedyś był podział na FVAT i rachunek uproszczony a teraz jest tylko
    dokument mający w nagłówku "faktura".
    Obowiązek udokumetowania sprzedazy był, jest i będzie.

    Ty tez się popukaj, poczytaj, pomyśl dwa razy i najelepiej się wogóle nie
    odzywaj.

    przemek