eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridże › Re: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-23 07:45:22
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
    news:erm4mo$kfk$1@opal.futuro.pl...
    > Dnia Thu, 22 Feb 2007 12:53:26 +0100, Cavallino napisał(a):
    >
    >>> Mi na czuja wychodzi że to wariant B jest poprawny w sensie językowym,
    >>> a to by znaczyło że możesz zaksięgować dowolny dokument który zawiera
    >>> dane
    >>> wymienione w § 12 ust. 3 pkt 2 - i nie chodzi tutaj tylko o dowody
    >>> opłat.
    >>
    >> Oczywiście.
    >> W swojej kategorii.
    >> KW księgujesz jako dowody kasowe, a nie kosztowe.
    >
    > A ja zadam inne pytanie:
    > Jeśli na dokumencie zatytułowanym "KW" będą wszystkie informacje wymagane
    > na rachunku, to czy taki dokument będzie rachunkiem?

    Nie, o ile będzie to prawidłowo wystawiony KW (wystawca będzie nie ten).
    Natomiast z prawidłowo wystawionym przez sprzedawcę KP już tej pewności nie
    miałbym.
    Chociaż też pewnie nie - byłyby kłopoty z numerem (numer kolejny KP nie jest
    kolejnym numerem rachunku itd)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1