    From: "Jarek" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Date: Mon, 3 May 2004 12:34:37 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0405030844510.-601307@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > (miało chyba być: "własność OSOBISTĄ niewprowadzoną do DG" ?)
    Tak

    > Jak to niektórzy mawiają: "nie przesadzasz aby" ? :)
    Nie, nie przesadzam, natomiast chce uczciwie kupic legalny program i
    legalnie go uzywac, a ze w tym kraju "uczciwie" nie jest prosto, to nie od
    dzis wiadomo.
    Jezeli program ten bedzie moja wlasnoscia "osobista" , to i tak jestem
    stratny, bo nie stanowi KUP.
    /...../
    > Wniosek z tego taki, że jak bardzo chcemy to nie widać przeciwwskazań
    > aby nie mieliśmy używać w DG "posiadanych osobiście" STiWNiP, niezaleznie
    > czy to betoniarka czy program :)
    ok, czyli intuicyjnie dobrze myslalem :)
    Widze, ze odpowiedzial fachowiec :), wiec moze wiesz jak zrobic aby zakup
    ten byl KUP?
    Opis sytuacji:
    Kupuje w Niemczech program koszt w przeliczeniu na zł.- ok 1500zl ( w Polsce
    3200zl), faktura niemiecka na moje nazwisko.
    DG na moje nazwisko na podst. wpisu do ewidencji.
    pozdrawiam
    Jarek