eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
  • Data: 2008-06-05 11:14:07
    Temat: Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Od: g...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy Panowie,
    Dyskusja zmierza w kierunku coraz bardziej dla mnie abstrakcyjnym. Nie
    chcę się pakować w kolejne kłopoty, chodzić po policjach i
    prokuraturach. Chcę złożyć gdzieś pisemnie skargę na przedmiotową
    firmę i przesłać jako dowód dostarczane mi fałszywe faktury za towary,
    których nie kupowałem ani nawet nie zamawiałem. Niech określone
    instytucje państwowe zajmą się tą sprawą dalej. Prawo jest bowiem
    ewidentnie łamane ale nie jestem prawnikiem i nie wiem, jakie
    konkretnie ptrzepisy wchodzą w grę.

    Proszę uprzejmie o poradę czy sugestię: GDZIE złożyć taką skargę? Do
    GIODO na pewno, ale GIODO tylko może sprawić, że moje dane znikną z
    bazy adresowej firmy. Na pewno jednak nie doprowadzi do uznania tych
    faktur za fałszywe...