  • Data: 2013-01-08 17:34:28
    Temat: Re: PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > żart, przepraszam.
    >
    > z tego co ja pamiętam z pitów to są cztery pola dotyczące dochodów i
    > jakichś tam kosztów uzyskania dochodów, oraz dwa pola składki emerytalne
    > i zdrowotne... które się sumuje?

    sciagnij sobie program z pity.pl
    dochody i skladki sie "zwykle" sumuje, koszty juz nie, bo są ryczałtowe
    w wielu przypadkach.
    Program ci trochę podpowie, albo wykrzyczy, ze jest zle. wtedy bedziesz
    sobie musial doczytac.

    reszte to do wrozki.
    jak nie wiem czy ta pity z umowy o prace z umowy zlecenia, za caly rok
    czy pol, z jednej miejscowosci czy roznych, czy sie pokrywaja czy nie,
    to szybciej trafie w totka niz zgadne co gdzie masz wpisac.