    Subject: Re: PIT-11 wersja 23
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Fri, 15 Jan 2016 06:38:27 +0100

    W dniu 2016-01-15 o 00:39, Animka pisze:

    > Od kogo masz tę odpowiedź?
    > Na każdym prawie portalu są pity do pobrania. Nie musisz z jednego -
    > wadliwego.
    > Zobacz ten:
    > http://www.gazetaprawna.pl/

    Odpowiedź dostałem zez tont :
    Pozdrawiamy.

    Zespół Pomocy Technicznej Portalu Podatkowego i e-Deklaracji
    Centrum Kompetencyjne Portalu Podatkowego
    w Izbie Skarbowej w Łodzi"
    -------------------------------------

    My się chyba nie rozumiemy.
    Nie można przesłać PIT-11 w wersji elektronicznej, bo pieprzony portal
    elektroniczny jebany, nie jest zrobiony.

    Jak kogoś w duupe kopną prawdopodobnie, to wtedy zabierze się do roboty
    i umożliwi takim chujom jak ja, przesyłanie elektroniczne PIT-11 oraz PIT-4.
    Na dzień dzisiejszy nie ma takiej pierdolonej możliwości.
    W dupie ma mnie, i tu trzeba jasno powiedzieć urzędas odpowiedzialny
    umożliwienie mi przesyłki elektronicznej. Jest prawdopodobnie
    bezrozumnym, możliwym do oderwania od stołka jedynie granatem faflunem,
    który prawdopodobnie będąc miernym ale wiernym pobiera pieniądze,
    zdecydowanie większe, niż idiota, o którym mówiła była premier Bieńkowska.
    Smaczku jebanego dodaje fakt, że w końcu kiedy umożliwią nam przesyłanie
    PIT-4 oraz PIT-11 w wersji elektronicznej, programistom komputerowym
    obsługującym programy księgowe zostanie jebany tydzień albo półtora do
    końca stycznia. Jak programiści to zrobią, oni pracują za moje jebane
    pieniądze i pracują szybko, zostanie mi dzień lub dwa na przesłanie
    PIT-11 oraz PIT-4.
    Wiecie co się stanie z pierdolonymi serwerami odbierającymi nagle tak
    zmasowaną ilość pitów?
    Zapierdolą się, zatkają i chuj.
    Czas będzie płynął, doba nagle będzie miała 28 lub 36 godzin. Wszyscy
    odpowiedzialni będą dzień i noc wysyłać deklaracje bo prawdopodobnie
    jebanemu urzędasowi nie chciało się wcześniej pomyśleć.
    Za 5 lata przyjdzie kontrola spojrzy na termin wysłania pitów, dojebie
    karę i nie będzie tłumaczenia, że 4 lata temu urzędasy nie potrafiły na
    czas przygotować aktów prawnych.