    Subject: Re: PIT-11 wersja 23
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Fri, 15 Jan 2016 20:46:48 +0100

    W dniu 2016-01-15 o 18:41, Adam pisze:
    > A możesz pisać po polsku?

    Szanowny Adanie
    Nie obraź się ale kurwa piszę po polsku i liczę na to, że jakiś jebany
    odpowiedzialny (kurwa, nieodpowiedzialny) urzędas przeczyta te moje
    wypociny i dojdzie do jego zadymionej kipały, że coś robi źle lub naraża
    pieprznych obywateli na pracę po nocach.

    Jeszcze raz.
    Szanowny Adamie
    Dostałem pierwszą odpowiedź na mojego pierolonego emaila w sprawie
    umożliwienia wysyłania.
    Odpisałem, kolokwialnie rzecz ujmując, żeby sobie w dupę taką, jak
    przytoczyłem odpowiedź, wsadzili.

    Teraz dostałem bardziej konkretną odpowiedź, ale ...
    "Witamy.
    Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie, PIT-11 za rok 2015 r.
    zostanie udostępniony w dniu 21.01.2016 r. - link:
    http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/wiadomosc
    i/komunikaty/-/asset_publisher/6Wwm/content/e-deklar
    acje-%E2%80%93-harmonogram-udostepnienia-formularzy-
    interaktywnych?redirect=http%3A%2F%2Fwww.mf.gov.pl%2
    Fministerstwo-finansow%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_dNH3%
    26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%
    3Dview%26p_p_col_id%3D_118_INSTANCE_9Jwz__column-2%2
    6p_p_col_count%3D1#p_p_id_101_INSTANCE_6Wwm_

    Za chwilowe niedogodności przepraszamy i zachęcamy do składania
    deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

    Pozdrawiamy."
    Szanowny Adamie czy Ciebie nie wkurwiłoby takie podejście do podatników?
    Ja w dupie mam ich przeprosiny, jak za ich niekompetencję zapłacę pracą
    po nocach.

    Za błędy ortograficzne oczywiście kurwa bardzo przepraszam.

    Pozdrawiam

    PS
    Adamie jebnij tutaj kilkoma kurwami z opinią o (nie)działającym systemie
    przekazu elektronicznego.
    Uwierz mi pomaga. Nie tłamś tego w sobie.
    Na koniec napiszę, że jest to jedyny sposób, który jak na razie otwiera
    mi wszystkie drzwi.
    Obawiam się jednak, że kiedyś się zapomnę i otworzą się przede mna drzwi
    na wczasy nad wartą. :)