    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-36 przed 20.01.2014
    Date: Mon, 20 Jan 2014 13:21:06 +0000 (UTC)

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:
    > Wpadłem na pomysł aby rozliczyć PIT-36 z DG za 2013 rok w trybie "szybkie
    > ostateczne rozliczenie roczne bez zaliczki za grudzień". Niestety dostaję
    > (także w US) sprzeczne informacje jak należy w tym wypadku wypełniać druk
    > PIT-36. Czy ktoś już może to przerabiał w ubiegłym roku i może
    > odpowiedzieć, w której z rubryk 55, 185, 186, 187, 188 i 264 PIT-36
    > hipotetyczną zaliczkę za grudzień uwzględniamy a w których nie?

    Co prawda rozliczam się kwartalnie a nie miesięcznie, ale po prostu za
    ostatni okres wpisuję zaliczkę 0. Rok temu też tak zrobiłem i było ok.

    Warto składać dzisiaj szczególnie jak się np. ma dzieci, 1112zł od
    podatku mniej trzeba wpłacić za dziecko.

    Wysłałem właśnie przez edeklarację - program w celu autoryzacji prosi
    o podanie przychodu z PITa za 2010 i po podaniu mówi, że dane niepoprawne.
    Próbowałem podać za 2011 też źle. Okazało się, że chodziło im o przychód
    za poprzedni rok (2012), tak przeszło.

    a.