  • Data: 2007-04-19 00:33:28
    Temat: Re: PIT D-odliczenie na fundusz remontowy
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:f01s7v$2gdm$1@news.mm.pl...
    > Na pewno ? To mnie zmartwilles :( w picie d jest taka rubryka odliczenia
    > ktore nie znalazly pokrycia w podatku za lata ubiegle .Nasze odliczenia sa
    > za lata 2005 i 2006 .Moze jednak mozna ?

    IMO jak wtedy nie zgłosiłeś tych wydatków to jest po herbacie - chyba w
    przypadku zaistnienia zgłasza się całą kwotę a jedynie potem, jak wydatki
    nie mieszczą się w limicie, to mogą przejść na kolejne lata
    chyba, że tak jak ktoś napisał - korekty zeznań za zeszłe lata itp.
    pierdzielenie
    dlaczego nie zglosiłeś tych wydatków w zeznaniu za 2005 rok ? bo jeśli
    poniosłeś wydatki na "fundusz remontowy" w 2006 roku to już ich nie możesz
    odpisać... (ja też nie mogę swoich....)

    Piotrek