  • Data: 2011-02-16 10:01:34
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-16 10:54, Vlad The Ripper pisze:

    > Jaka ta kara, o której wspomniałeś? Bo zastanawoam się, czy gra warta
    > świeczki. Choć w sumie mogłem kupić internet na siebie dla kogoś, a faktura
    > przychodząca na adres do korespondencji nie jest dowodem zmiany miejsca
    > zamieszkania, przynajmniej tak mi się wydaje.

    Nie ważne dla kogo kupiłeś internet i gdzie przychodzi faktura. Możesz
    odliczyć internet kupiony na siebie, zainstalowany w swoim miejscu
    zamieszkania.

    Jeśli uda Ci się podczas kontroli udowodnić, że mieszkałeś w miejscu
    instalacji internetu, pomimo braku meldunku i pomimo braku zgłoszenia do
    US na NIP-3, to jest szansa na odliczenie. Tylko że może to być
    pyrrusowe zwycięstwo. IMHO nie warto dla tych marnych 100zł.

    > A co jeśli w chwili obecnej adres z dowodu jest już adresem zamieszkania?

    No to za ten rok internet możesz już odliczać.

    --
    Liwiusz