    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: PIT i P28
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 28 Apr 2004 21:41:22 +0200

    Adam wrote:

    > nie zrozumialas

    ano dokladnie...

    > DG na ryczalcie rozliczona zostala juz na Pit-28 ale w pit 37 jest
    > wlasnie w pozycjach wyjasnionych ponizej informacja o ryczalcie
    > dlatego tez calkowicie zdurnialem :(((

    w koncu w PIT37 czy 36? to raczej retoryczne - w 37 takiej pozycji
    nie ma (sprawdzilam na wszelki).

    > jak mam ten pit wypelnic gdyz podad DG pracowalem.

    masz PIT11/PIT8? to przepisujesz z tego co masz analogicznie do
    PIT37. jesli uzywasz programu PITy p. Marcina Konopki, to wszystko
    policzy Ci sie samo (innych programowdo pitolenia nie znam). Nie
    wiem tylko co z tymi skladkami na ubezpieczenie zdrowotne z DG,
    ktorego nie rozliczyles tam - mozesz zlozyc korekte do PIT28, to
    byloby najpewniejsze (najbezpieczniejsze). Mozesz sie tez upewnic,
    co na ten temat sadzi Twoj US lub spytac np. na forum
    http://www.olenka.pl/forum.php?action=list&group=1 lub
    http://www.dobry.pl/pit/forum2/index.php?ilee=1; polecam oba.

    Pozdrawiam,
    --
    A.

    Nie uzywaj top-postingu (TOFU = odpowiedz u gory, cytat na dole).
    Utrudnia to podazanie za tokiem dyskusji; mozesz zostac
    zignorowany, jesli wysilek konieczny do zrozumienia Cie przekracza
    stopien zainteresowania tematem.