  • 11. Data: 2007-07-24 11:41:16
    Temat: Re: PKWiU 2008
    Od: mk <n...@j...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Jak śledzisz zmiany to niczym, ale pewnie tysiące ludzi by
    > się nie pokapowało że całkowicie pozmieniali numeracje a przy okazji
    > zapewne też przynależności różnych wyrobów usług do grupowań - taka
    > radosna twórczość.
    > A że VAT jest mocno powiązany z tymi subtelnościami, to zapewne by nie
    > pozostało
    > to bez mocnego echa wśród przedsiębiorczego ludu.

    No niby tak, chociaż jak sprzedaję ze stawką VAT 22% to nie muszę się
    martwić o PKWiU, czyż nie :) ?

    pozdr.
    mk

  • 12. Data: 2007-07-24 11:53:49
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 13:41:16 mk <n...@j...pl> napisał(a):

    > No niby tak, chociaż jak sprzedaję ze stawką VAT 22% to nie muszę się
    > martwić o PKWiU, czyż nie :) ?

    Tak i nie :) Gdy eksportujesz usługi informatyczne to PKWiU 72.2 nie
    podlega
    pod podatek w Polsce. Po wprowadzeniu nowego PKWiU zmieniłoby się to na
    62.01.2.
    Czyli znowu by były kolejne ustawy o zmianie ustaw o zmianie ustaw - a
    pomiędzy
    rutynowymi zmianami kolejne kwiatki. Dla grupowiczów to pewnie godzinka
    będzie
    żeby się połapać, ale w ogólnym rozrachunku zusykają tylko urzędnicy -
    premie
    i dodatkowe możliwości złapania "przestępców" :)

  • 13. Data: 2007-07-24 13:15:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 13:15
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > Jak śledzisz zmiany to niczym,

    No nie śledzę. Zupełnie. Drugi raz PKWiU na oczy widzę....

    > ale pewnie tysiące ludzi by
    > się nie pokapowało że całkowicie pozmieniali numeracje a przy okazji
    > zapewne też przynależności różnych wyrobów usług do grupowań - taka
    > radosna twórczość.

    No ale co z tego, że nie zauważ?

    > A że VAT jest mocno powiązany z tymi subtelnościami, to zapewne by nie
    > pozostało to bez mocnego echa wśród przedsiębiorczego ludu.

    Ale to się podaje tylko przy VAT<>22%... To znaczy kiedyś jakaś szalona
    kobieta chciała ode mnie PKWiU także dla 22%. Wiem, że miałem wtedy
    problem, bo do niczego mi nie pasowała moja usługa :D Nie pamiętam już czy
    wpisałem coś typu ,,niesklasyfikowane gdzie indziej'' czy też ona
    odpuściła.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 14. Data: 2007-07-24 13:18:46
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    > pozostało
    > to bez mocnego echa wśród przedsiębiorczego ludu.

    TY! KUżwa, tak zamydliłeś tymi informatycznymi, a ja patrzę że 80 się
    zdedektywiło. A na na 80 wystawiałem zw zawsze... To co teraz ? Jak mam
    wystawiać faktury za szkolenia?

  • 15. Data: 2007-07-24 13:29:15
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 15:18:46 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > TY! KUżwa, tak zamydliłeś tymi informatycznymi, a ja patrzę że 80 się
    > zdedektywiło. A na na 80 wystawiałem zw zawsze... To co teraz ? Jak mam

    Luzik, to jest projekt dopiero, tylko chciałem sygnaliznąć że chłopaki
    przygotowują dużą zmianę ku chwale ojczyzny :)

  • 16. Data: 2007-07-24 13:50:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jul 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor t...@o...pl
    >
    > No więc są gry i niegry....

    Ciekawe, czym to będzie skutkowało.
    Bo jak się okaże że tym, iż napisanie gry dla własnych potrzeb
    skutkuje kasą fiskalną, to się nie zdziwię :>
    Po coś ten podział zrobili, tylko jeszcze nie znamy strategicznego
    zamysłu projektanta.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2007-07-24 13:59:44
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 15:50:56 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Ciekawe, czym to będzie skutkowało.
    > Bo jak się okaże że tym, iż napisanie gry dla własnych potrzeb
    > skutkuje kasą fiskalną, to się nie zdziwię :>

    I jeszcze jaka będzie linia podziału na gry i nie-gry.
    Bo w OO Calc można sobie w statki pograć w końcu,
    a w Cywilizacji można się poduczyć historii historii :)

  • 18. Data: 2007-07-24 15:55:48
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

> [...]
    > pozostało
    > to bez mocnego echa wśród przedsiębiorczego ludu.

    Moze mi ktos wyjasnic po chuj oni zmieniaja ta numeracje?

    --
    Malinowy Miś

    """Szatanów łatwo zidentyfikować, widać te buzie także w mediach"""
    - powiedział premier http://wiadomosci.onet.pl/1564510,11,item.html

  • 19. Data: 2007-07-24 15:57:08
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

    > Luzik, to jest projekt dopiero, tylko chciałem sygnaliznąć że chłopaki
    > przygotowują dużą zmianę ku chwale ojczyzny :)

    Jak dobrze pijdzie to mzoe nie zdaza w tej kadencji ;]

  • 20. Data: 2007-07-24 16:09:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 17:55
    (autor Malinowy Miś
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f857dg$msv$1@news.onet.pl>):

    > Moze mi ktos wyjasnic po chuj oni zmieniaja ta numeracje?

    Bo coś muszą robić ? A niewiele więcej potrafią.