  • 1. Data: 2007-07-24 09:02:04
    Temat: Samochód do śrdoków trwałych raz jeszcze
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Dnia 12.06.2007 kupiłem używany samochód osobowy (oprócz mnie jest
    jeszcze współwłaściciel), praktycznie od początku używam go do
    prowadzenia działalności gospodarczej. Dnia 06.07.2007 został
    przerejestrowany. Dnia 12.07.2007 wykupiłem polisę OC+AC+NW. Z lipca
    mam już jakieś faktury na paliwo. I teraz pytanie: w którym momencie
    powinienem wpisać go do EŚT i jaką przyjąć wartość początkową?

    np.
    1. Wpisuję w dniu zakupu i za wartość początkową przyjmuję cenę zakupu
    (oczywiście proporcjonalnie do mojego udziału w samochodzie).
    2. Wpisuję w dniu przerejestrowania, wartość początkowa: z pkt.1 + koszt
    przerejestrowania.
    3. Wpisuję np. z dzisiejszą datą, wartość początkowa: z pkt.1 + koszt
    rejestracji + koszt polisy OC+AC+NW.
    4. Jakieś inne pomysły?

    Maciek