  • 1. Data: 2004-07-15 14:59:20
    Temat: PLATNIK- haslo administratora- BARDZO PILNE
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    witajcie
    zapewne tez ktos mial juz taki problem
    w tej najnowszej wersji Platnika jest panaroiczny obowiazek
    aby mozna sie zalogowac do programu tylko z uzyciem hasla
    ktore trzeba w dodatku co miesiac zmieniac
    :)
    udawalo mi sie dotyczczas jakos w koncu zgadnac te haslo
    a dzis juz ktora godzine z rzedu nie moge trafic
    :(
    napisalem do tych z PROKOMU
    ze skoro zrobili taki bubel to niech chociaz pomoga mi
    hehe
    ale odpisali mi
    ze ustawa o ochronie danych osobowych im tego zabrania
    no ale slyszeli
    ze da sie to odtworzyc jakimis programami z sieci do odzyskiwania takich
    hasel
    :))))))
    moze mi ktos podpowie
    co skad
    a przede wszystkim jak
    i to tak
    jakby tlumaczyl wlasnemu 4-5 letniemu dziecku
    :)
    moze tez wie ktos
    jak wogole wylaczyc badziewne HASLA
    bo nie wierze
    ze musze na wlasnym komputerze stosowac takie zabezpieczenia
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2004-07-15 15:09:03
    Temat: Re: PLATNIK- haslo administratora- BARDZO PILNE
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    http://platnik.fork.pl/

  • 3. Data: 2004-07-15 15:37:22
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek Niedbała" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cd66mg$m4k$1@korweta.task.gda.pl...
    > http://platnik.fork.pl/
    :)))
    wydaje sie
    ze to jest wlasnie to
    sprawdze wieczorem bo na te chwile nie mam juz sil
    a haracz wyslalem wedlug wartosci z ubieglego miesiaca
    :)
    zrobie pozniej korekte
    bardzo dziekuje
    a Tobie niech Bozia wynagrodzi w kochankach
    :)))))))
    z pozdrowien iami i usmiechami
    _hehehe

    ps. ten tip drugi
    to wlasnie wylaczenie tych hasel
    ??????????

  • 4. Data: 2004-07-15 16:45:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 16:59, na pl.soc.prawo.podatki, _hehehe
    napisał(a):

    > zapewne tez ktos mial juz taki problem
    > w tej najnowszej wersji Platnika jest panaroiczny obowiazek

    Nie prawda - sposób logowania z obowiązkiem podawania hasła jest od v 5.xx

    > aby mozna sie zalogowac do programu tylko z uzyciem hasla
    > ktore trzeba w dodatku co miesiac zmieniac :)

    Też nie prawda - wpisz w rejestrze wartość 9999 i masz spokój na 27 lat z
    okładem :)

    > udawalo mi sie dotyczczas jakos w koncu zgadnac te haslo
    > a dzis juz ktora godzine z rzedu nie moge trafic :(

    A co to strzelnica? Nie masz kawałka kartki, notesu, ołówka, długopisu?
    takie rzeczy należy notować!!!!

    > napisalem do tych z PROKOMU
    > ze skoro zrobili taki bubel to niech chociaz pomoga mi

    Równie dobrze mógłbyś pisać do dyrektora Ojca /R./ do wróżki albo
    wszystkich świętych.

    > hehe
    > ale odpisali mi
    > ze ustawa o ochronie danych osobowych im tego zabrania

    no tak - nie dziwię się że tak odpowiedzieli - trafili na dosyć podatny
    grunt.

> [...]
    > a przede wszystkim jak
    > i to tak
    > jakby tlumaczyl wlasnemu 4-5 letniemu dziecku

    No comments.

    BTW - postaraj się następnym razem pisząc na grupy usenetowe zredagowac
    post w poprawny, schludny i czytelny sposób, oraz w zgodzie z zasadami
    tutaj panującymi. Tego co napisałeś nie da się po prostu czytać!!

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-07-15 17:50:53
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    Bardzo przydatne :-)

    Access PassView 1.12
    Copyright (c) 2000 - 2002 Nir Sofer

    Web site: http://nirsoft.cjb.net

    ---

  • 6. Data: 2004-07-15 20:17:17
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Nie prawda - sposób logowania z obowiązkiem podawania hasła jest od v 5.xx
    :)
    ja do kwietnia jechalem na ostatniej wersji 4
    i nie wiem co mnie pokusilo
    ze zainstalowalem te 6 ....
    :)))))

    > Też nie prawda - wpisz w rejestrze wartość 9999 i masz spokój na 27 lat z
    > okładem :)
    hehe
    aby grzebac w rejestrze
    trzeba sie troche na tym tzn na komputerze znac
    :)
    to troche za ogolnie
    wpisz w rejestrze 9999 imasz spokoj ...
    :)

    > A co to strzelnica? Nie masz kawałka kartki, notesu, ołówka, długopisu?
    > takie rzeczy należy notować!!!!
    hehe
    i tak nigdy pozniej nie moge znalesc tych karteluszek w stosie papierzysk
    a po co jakies hasla dostepu
    skoro sa one pozniej przyklejone do monitora
    ?

    > Równie dobrze mógłbyś pisać do dyrektora Ojca /R./ do wróżki albo
    > wszystkich świętych.
    :)
    dotychczas zawsze mi odpisywali
    :))))))

    > no tak - nie dziwię się że tak odpowiedzieli - trafili na dosyć podatny
    > grunt.
    :)))
    tego nie rozumie
    ??????

    > No comments.
    :)
    pewnie mlody jestes
    nie masz dzieci i dlatego budzi to Twoje zdziwienie
    :)

> [...]
    > post w poprawny, schludny i czytelny sposób, oraz w zgodzie z zasadami
    > tutaj panującymi. Tego co napisałeś nie da się po prostu czytać!!
    nie ucz mnie pisania na grupy
    choc moze niewiele sie w tym czasie nauczylem
    ale po nizszym o jeden rzad numerze ICQ niz Twoj
    jestem przekonany
    ze o jakis rok czy dwa dluzej bawie sie siecia niz Ty
    i napewno w wiekszym zakresie
    choc zapewne inaczej
    i na innych grupach ircowych i newsowych

    :))))))

  • 7. Data: 2004-07-15 20:33:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > hehe
    > aby grzebac w rejestrze
    > trzeba sie troche na tym tzn na komputerze znac

    To może zmień datę na 2020 rok,
    uruchom płatnika zmień haslo
    i zmien z powrotem date. Tyle chyba potrafisz.

  • 8. Data: 2004-07-15 20:58:51
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > To może zmień datę na 2020 rok,
    > uruchom płatnika zmień haslo
    > i zmien z powrotem date. Tyle chyba potrafisz.
    udalo mi sie niby wejsc do SUPERPROGRAMU
    ale program szuka bazy danych
    i znowu zacina sie na jakims hasle dostepu do bazy danych
    :(
    po wpisaniu tego nowego dostaje komunikat
    ze nie powiodlo sie polaczenie z ta baza danych
    :(
    masz jeszcze jakis pomysl
    ?

  • 9. Data: 2004-07-15 21:05:01
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo przydatne :-)
    >

    > Web site: http://nirsoft.cjb.net
    :))))
    kilknalem na link
    ale raz
    ze otrzymalem odmowe dostepu
    a po drugie
    tam wszystko po angielsku
    a moje pokolenie uczylo sie rosyjskiego (glownie)
    :(((((

  • 10. Data: 2004-07-16 04:24:26
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 22:17, na pl.soc.prawo.podatki, _hehehe
    napisał(a):

    > ja do kwietnia jechalem na ostatniej wersji 4 i nie wiem co mnie pokusilo
    > ze zainstalowalem te 6 ....

    A w jaki sposób wysyłałeś dokumenty i _który_ system Ci je przyjął?
    Skąd wytrzasnąłeś wersje v4.x Płatnika? Przecież wersja v5.x /połączony
    Płatnik i Płatnik-Przekaz Elektroniczny/ ukazał się we wrześniu tamtego
    roku.

    PLONK warning za uporczywe nie stosowanie się do netykiety.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany