    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Papierologia przy WDT VAT 0%
    Date: Thu, 8 Sep 2011 20:00:44 +0200

    > Nie. Dla nich to tak samo nieodliczalne jak dla nas.

    A mialem nadzieje...

    > Można, ale kłopotliwe.
    > Nie wiem jak z kosztami zwrotów przy małych kwotach,
    > ale na paypalowych rozliczenaich to się nie znam.

    No tu na szczescie koszt zero, kasa blyskiem "na koncie".

    > Można wystawiać 23% a jak są kwity, to korygować,
    > ale zabawy co nie miara - bo połowa pewnie zapłaci i trzeba będzie
    > zwracać i korygować.

    Ja raczej mysle o wystawieniu f-ry 0% WDT, ale pobraniu oplaty +23%.
    A potem zwrocenie tych 23%.

    > Nie wiem jak większe, ale tłumaczyć trzeba tylko raz,
    > a potem już wiedzą, że w PL to mają jakieś debilne przepisy.

    To ze stalymi klientami - nie ma klopotu.

    Problem moze byc z jednorazowym klientem - w zasadzie z jego
    strony to grzecznosc, a jak trafie na kmiota to bede 23% w plery...

    > Jak firma ma jakiś obrót w danym kraju na tyle duży lub kłopotliwy, że
    > jest problemem ogarnięcie tematu potwierdzeń, to rejestruje się
    > jako podatnik w danym kraju.

    Jak bede mial "na tyle duzy" obrot to sie wyniose wogole ;)

    Narazie "klopot" polega na tym, ze obrot jest za duzy zeby go zignorowac...