    From: "MarkX" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Date: Mon, 16 Mar 2009 12:21:44 +0100

    > ...po wysyłce? :P

    Gdzie napisalem po wysylce? Wydaje towar = drukuje paragon, pakuje i ide na
    poczte.

    > Zauważ: przepis nie reguluje "w dniu", tylko kolejność zdarzeń
    > (najpierw sprzedaż, później dowód który ją dokumentuje).

    A wiec robiac to tak.
    Sprzedaz 10, paragon 11, wysylka 12 chyba ta kolejnosc zachowuje?

    > Teoretycznie jak *po* wysłaniu zostanie ekspresem wystawiony
    > paragon i przewoźnik się zgodzi aby ten paragon dołączyć do
    > przesyłki to będzie "prawidłowo" :)

    Ja nie chce drukowac paragonu po wysylce. Ponawiam.
    Chce przygotowac paczki dzien wczesniej (nabicie na kase, pakowanie,
    adresowanie), tak zeby na nasterpny dzien rano jak sie obudze wziasc
    przesylki pod pache i na poczte. Nie usmiecha mi sie robic tego o 6 rano,
    kiedy mam 100 innych rzeczy do zrobienia.

    Mozna? Nie mozna? Krotka piłka.

    MarkX