    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 37, koszty uzyskania przychodu.
    Date: Thu, 3 Mar 2011 20:44:03 +0100

    Nikiel ;) w <news:ikopef$mq8$1@node2.news.atman.pl>:

    > 8*139,06=1112,48
    > 10*111,25=1112,50

    No tak dwa grosze różnicy, gdy się weźmie kalkulator do ręki

    > 1112,48<>1222,50 -> przynajmniej tak mnie w szkole uczyli.

    A mnie w szkole uczono na matematyce różnych sztuczek, ale za każdym razem
    podkreślano, żeby przy przepisywaniu wcześniej obliczonych wyników działań
    robić to skrupulatnie...
    Ja się o 2 grosze pomyliłem, Ty o 11000 ;P

    > Limit jest tylko do pit 37, w pit11 pracodawca wykazuje koszty
    > faktycznie odliczone

    Może przypomnę pierwotne pytanie: "Czy zatem nie powinienem sobie wpisać:
    2.502 zł 56?"

    Nawet przyjmując 10*111,25+4*111,25+4*139,06 wychodzi mniej niż 2500

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]