  • 61. Data: 2013-08-24 15:53:08
    Temat: Re: Pit a nieudokmentowane dochody
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie możesz, bo do wystawiania faktur uprawnieni są
    > wyłącznie zarejestrowani podatnicy VAT :>
    > "By default" przychody z DG są zwolnione z VAT!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    no to chociaz jakis rachunek, moze paragon.

    A czy moge chcociaz dostac pisemne potwierdzenie zawartej umowy na pismie.
    Wszak druga strona na żądanie ma obowiazek to zrobic.

  • 62. Data: 2013-08-24 15:55:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > Więc może należałoby uznać, że pewne transakcje są zawierane bez umowy,
    > lub, że bezpośrednie akty kupna-sprzedaży nie wymagają umowy? Nie wiem,
    > nie znam się. Tak byłoby prościej. To prawnicy wszystko komplikują.

    Alez w sklepie własnie zawarłeś umowe sprzedazy.

  • 63. Data: 2013-08-24 17:00:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 07:21, sqlwiel pisze:

    > No to napisz więcej...
    > Znane mi są nagminne przypadki, gdy przyjmuje się np. kelnerkę "na
    > próbę" na pół dniówki (w praktyce - 5-6 godzin), po czym mówi się
    > "dziękujemy, zadzwonimy..." i tak firma prosperuje mając jedną kelnerkę
    > "na umowie" i trzy jak wyżej.
    > Chyba tylko wypadek w takiej sytuacji mógłby coś zmienić.

    Nie ma co pisać. Chłopa nauczono, że za darmo, pracy na próbę nie ma,
    przeprosił, pieniążki wypłacił. Już mnie to nawet wisi ile ludzi dało im
    się się oszukać, bo CV było tam złożonych sporo.

    --
    animka

  • 64. Data: 2013-08-25 18:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy Ty naprawdę sądzisz

    Przecież to animka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 65. Data: 2013-08-25 22:00:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 18:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przecież to animka...

    Ja tu widzę przecież budzika.

    --
    animka

  • 66. Data: 2013-08-26 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja tu widzę przecież budzika.

    No własnie o tym mówie ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"