eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony? › Re: Pit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony?
  • Data: 2017-02-06 19:45:52
    Temat: Re: Pit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony?
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    J. dzięki za odpowiedź :)

    > Sa, ale jest niuans w przepisach/deklaracjach - rozliczyc mozesz przy
    > okazji zyskow :-)

    to wiem :),
    tylko jak odliczyć koszty prowadzenia rachunku, jeśli nie otrzymuję Pit-8C?

    Biuro Maklerskie informuje, że wysyła Pit-8C, jeśli na rachunku były transakcje - ja
    transakcji nie wykonywałem, biuro naliczało koszty za prowadzenie rachunku.

    Otrzymuję Pit-8C z innego BM, w którym przeprowadzam transakcje.

    > Wydaje mi sie, ze nie.

    Przydatniejsza byłaby "pewna" odpowiedź :),
    może jeszcze ktoś odpowie.