    From: "weronika" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Plany skladek ZUS
    Date: Thu, 26 Aug 2004 00:38:11 +0200

    Użytkownik "Catbert" napisał w wiadomości
    , weronika wrote:

    > Art. 7.
    >
    > Państwo udziela przedsiębiorcom pomocy publicznej na zasadach i w
    > formach określonych w odrębnych przepisach, z poszanowaniem zasad
    > równości i konkurencji.
    >
    > Np. poprzez właściwe zagospodarowanie ich środków na przyszłe emerytury.

    Nie dodałeś : GŁODOWE emerytury;(
    > Art. 8.
    >
    > 1. Organy administracji publicznej wspierają rozwój przedsiębiorczości,
    > tworząc korzystne warunki do podejmowania i wykonywania działalności
    > gospodarczej, w szczególności wspierają mikroprzedsiębiorców oraz małych
    > i średnich przedsiębiorców.
    >
    > Np. przez podwyższenie składki ZUS.

    Dopisałabym : oraz tworzenie niespójnych, źle sformułowanych i
    niezrozumiałych dla podatników knotów legislacyjnych zwanych dalej ustawami
    ;)

    > Art. 6.
    >
    > 1. Podejmowanie, wykonywanie i zakończenie działalności gospodarczej
    > jest wolne dla każdego na równych prawach, z zachowaniem warunków
    > określonych przepisami prawa.
    >
    > Więc po co definiuje się rozmiar przedsiębiorstwa, skoro wszyscy mają
    > równe prawa?

    Ze szczególnym naciskiem na 'zakończenie działalności gospodarczej' :(

    > Art. 11.
    >
    > Organy administracji publicznej są zobowiązane do załatwiania spraw
    > przedsiębiorców bez zbędnej zwłoki.
    >
    > Więc jeżeli ktoś nie jest przedsiębiorcą, to jego sprawy załatwia się ze
    > zbędną zwłoką?
    > Czy jeżeli organ nie jest "administracją publiczną" ma prawo do zbędnej
    > zwłoki?

    Termin ' zwłoki' w odniesienieniu do małych przedsiebiorców kojarzy mi się
    wizjonersko i niestety makabrycznie...

    > Weroniko! Oni z nas po prostu wała robią!

    Niestety, niestety jak to zwał tak zwał;)...ale masz rację!!

    > Pzdr: Catbert

    Bedą glosować w piatek. Jesli zapalą nam takie 'zielone światło ' jakie się
    zapowiada, czarno to widzę ... ale , ale...chociaz ktos kiedys powiedział
    "Rzad sie sam wyżywi" mam nadal nadzieję ze przeciwników tej zasady będzie
    dostatecznie duzo by te chore wymysly szumnie nazwane "projektami ustaw"
    wywalic do kosza. RAZ NA ZAWSZE!!
    pozdrawiam: weronika
    "Pewnik: Nie ma pewnika dla podatnika";(((