  • Data: 2004-06-07 11:06:33
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik antonina napisał:

    > "Olek" <o...@w...pl> wrote in message

    > mdb.

    > Ale mnie nie chodzi o archiwalna bazę danych, tylko o jej kopie na nośniku
    > zewnętrznym. Kreator przygotowuje baze na dysku twardym. Czy dobrze
    > rozumuję?

    Nie sprawdzałam, ale podobno ta kopie którą robi Platnik to można sobie
    o kant [...] potłuc. Tak sie wyraził znajomy informatyk któremy przyszło
    odtwarzać Płatik po padzie dysku.
    Ja zrzucam na płytę caly katalog z płatnikiem.
    W razie czego wystarczy zrzucić to z powrotem na dysk i "nainstalowac"
    na to program.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl