  • Data: 2004-06-09 11:17:33
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." napisał:

    > Co /niby tak/?
    > Jeżeli masz system pakietowego zapisu na nośniki CDR/W to może tak
    zrobić -
    > w przeciwnym przypadku nie zapisze w ten sposób żadnego pliku na nośniku.
    > Pakietowy zapis jest dostępny w systemach linii WXP wzwyż.

    Ja widzę, że win98 + directCD też to robi bez problemu.
    [ ]
    > Bezapelacyjnie _wystarcza_ kopia samej bazy *.mdb /w przypadku MSAccess/

    Jasne.
    Po padzie dysku i zainstalowaniu programu płatniku na innym dysku, program
    sam z archiwalnej bazy accesa odtworzy sobie pliki potwierdzeń *.ptw,
    wiadomości przesyłanych do zus ( ksi mail) oraz do cc i certyfikaty
    płatnika ?
    A może nie trzeba tych plików przechowywac ?
    A czy na pewno jest tylko jeden plik *.mdb ? Nie ma jakiegoś archiwum w
    kolejnych plikach mdb ?

    pozdrawiam
    Ryszard