    From: "marcin" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek a praca za granica.
    Date: Thu, 28 Jul 2005 15:22:02 GMT

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
    news:dc93jl$c02$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak nie masz rodziny (żona, dzieci) w Polsce i na stałe mieszkasz w
    > Anglii, to się w Polsce nie musisz rozliczać.

    Witam
    Napisales ze nie musze ale oto chodzi ze w Urzedzie mowia co innego czy masz
    jakies materialy na ten temat albo gdzies mozna poczytac o tym, niechcialbym
    wrocic za pare lat starac sie w Polsce np. o emeryture, czy wliczyc te lata
    pracy do lat przepracowanych w kraju i dostac od polskiego Urzadu jakas
    kare.