  • Data: 2004-08-25 23:04:04
    Temat: Re: Podatek od pieniędzy z USA
    Od: "weronika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akaAndy" napisał w wiadomości
    > W jaki sposób opodatkować pieniądze pochodzące z USA, tak aby US się nie
    > czepiał podczas zakupów za nie robionych?

    o mamo, mamo... zalezy z jakiego tytułu masz te pieniądze... Mam zgadywać?
    - dostałeś od wujka
    - odziedziczyłes w spadku
    - zarobiles
    - obrobiłeś bank
    - wygraleś w Las Vegas
    jest jeszcze pare innych mozliwosci o których nie wspomnę;)
    Ale np. jeśli pochodzą z 'legalnego' źródła- kłania sie zeznanie podatkowe
    ( z ewent uwzgl umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania), ale generalnie
    za dużo gdybania- więc ja: pass;):)
    weronika
    'Pewnik: Nie ma pewnika dla podatnika';)