    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od spadku 2002/2007
    Date: Sat, 17 Nov 2007 00:07:57 +0100

    Dnia 16-11-2007 o 23:37:09 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bo sprawa nie jest prosta i oczywista.

    Oczywiście, więc KIP jest tutaj bezużyteczny.

    > Krytykowanie KIP jest nieuzasadnione. Odpowiadają jak mogą najlepiej -
    > ale maja na odpowiedż kilka minut a opis stanu faktycznego sprawy przez
    > telefon bywa nieprecyzyjny.

    Bomba, "budżet jest super, tylko nie ma pieniędzy żeby go zrealizować".

    > W tej materii i tak mamy postęp. Ja pamietam czasy , gdy w US-ach
    > wisiały świstki na których widniał napis " informacji podatkowych
    > osobom, które nie są stronami postępowania nie udzialamy ".Teraz
    > udzielają informacji ale "nie doradzają" (to chyba oczywiste?). To i tak
    > postęp.Krytykom KIP polecam podjecie chociażby próby udzielenia
    > kompletnej odpowiedzi na powiedzmy 30 zapytań z tego forum w ciągu 8
    > godzin - tylko na podstawie pierwotnej treści pytania i opisu stanu
    > faktycznego.

    "Krytykom Ministerstwa Zdrowia polecam podjęcie chociaż próby stworzenia
    planu
    wyeliminowania powiedzmy 10 najbardziej pilnych problemów w służbie zdrowia
    - tylko na podstawie doniesień prasowych"

    (...)

    To że marksiści-etatyści są wszędzie, to już się przyzwyczaiłem, ale
    myślenie nie boli.
    Skoro jest KIP, poszły na niego grube pieniądze, wymagania dla kandydatów
    są wysokie,
    to dlaczego taka zajebista ferajna marnuje czas na bezsensowne i
    niewiążące odpowiadanie
    na pytania matołków, zamiast przygotować kompleksową reformę podatków -
    uprościli by życie
    i sobie i nam. I wtedy niech tam nawet dożywotnio pobierają tą pensję
    pijąc kawusie - w nagrodę
    za dobrą robotę.