    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od spadku 2002/2007
    Date: 17 Nov 2007 01:43:09 +0100

    > Oczywiście, więc KIP jest tutaj bezużyteczny.
    Napisałbym " bezużyteczna" jesli prawidłowo identyfikowałbym nazwę.
    Nie jest "bezużyteczna" tylko "bezsilna".

    > Bomba, "budżet jest super, tylko nie ma pieniędzy żeby go zrealizować".

    Nie rozumiem parareli albo intencji. Chcesz dokopać mnie , fiskusowi czy
    ministrowi finansów ?

    > "Krytykom Ministerstwa Zdrowia polecam podjęcie chociaż próby stworzenia
    > planu
    > wyeliminowania powiedzmy 10 najbardziej pilnych problemów w służbie zdrowia
    > - tylko na podstawie doniesień prasowych"

    A krytykom teatralnym , muzycznym , kulinarnym ?
    O ile pamiętam coś tam piszesz na tym forum. Nie wiem jakie są Twoje intencje
    ale mam nadzieję , że nawet jeśli mają wyłacznie motywy polemiki ze wszystkim i
    ze wszystkimi to wypowiesz się w temacie i merytorycznie a nie prześmiewczo i
    złośliwie. Rozmawiamy o podatkach a nie o zdrowiu i prasie.
    Przeczytaj 10 dowolnych zapytań z wątków i odpowiedz merytorycznie - nie mówię
    prawidłowo - bez dodatkowych usciśleń , dopytań , ustaleń.
    W przeciwieństwie do ciebie nie krytykuje wszystkiego i wszystkich tylko
    wyjaśniam zainteresowanemu jakie są przyczyny braku merytorycznych odpowiedzi
    innych forumowiczów (tych, którzy zazwyczaj pomagają innym i zazwyczaj mają
    inne uzasadnienie swoich pogladów niż błazeńskie pseudoanalogie) i z czego może
    wynikać ogólnikowość odpowiedzi kogoś z KIP.

    > To że marksiści-etatyści są wszędzie, to już się przyzwyczaiłem, ale
    > myślenie nie boli.

    Nie usiłuję nawet domyslać się do kogo lub czego "pijesz" i kogo ma coś boleć i
    w którym momencie.
    Jeśli faktycznie teorie marksistowskie sa ci znane (w co wątpię), to jesli
    chodzi o mnie - myślenie zawsze jest dla mnie czymś wymagajacym skupienia a
    więc wysiłku. Czy to boli ? Czasem tak - zwłaszcza jeśli poziom abstrakcji
    myslenia mnie przerasta lub do niego nie dorastam. Boli okrutnie i sprawia
    przykrość , zwłaszcza jeśli agresywna negacja koncepcji i intencji nie służy
    niczemu konstruktywnemu po za populistyczną, pustą i obrażliwą polemiką.

    > Skoro jest KIP, poszły na niego grube pieniądze,
    Na "nią" ?
    Masz jakieś informacje o jakich pieniadzach piszesz ?
    Wiesz jakie są wpływy z tej działalności ?
    Znasz wyniki badań na temat efektywności ekonomicznej KIP w kontekście pracy US-
    ów ?
    Wiesz o czym piszesz ?

    >wymagania dla kandydatów
    > są wysokie,
    Są.
    Czytałeś w BIP-ie jakie sa te wymagania ? Rozumiem , że je spełniasz ale tylko
    wrodzona niechęć do niskich zarobków i przekonanie o własnej doskonałości
    powstrzymuje cię od podjęcia tej niewdzięcznej pracy ?

    > to dlaczego taka zajebista ferajna marnuje czas na bezsensowne i
    > niewiążące odpowiadanie
    > na pytania matołków,

    - nie dość,że postponujesz "pytaczy" tego forum nazywając ich "matołkami"-
    podczas gdy sam fakt posiadania wątpliwości w zakresie swoich obowiązków
    podatkowych wobec państwa i innych podatników świadczy o ich inteligencji i
    roztropności - to pracę niewątpliwie wykształconych i zorientowanych na pracę u
    podstaw i samokształcenie ludzi -nazywasz marnowaniem czasu .
    Zrobiłeś kiedyś coś tak bezsensownego i masz z tego powodu żal do siebie , czy
    tak sobie kłapiesz kocopały , by komus dokopać bo masz wrodzony wstręt do
    administracji i tych , którzy w tej adminstracji dla dobra nas wszystkich
    usiłują pracować?

    Polaryzujesz tezę ex premiera ? " W RP pozostali sami nieudacznicy, co się nie
    załapali do roboty w GB i Irlandii"?
    Pochwal się swoją wiedzą i odpowiedz "pytaczowi" , który będąc w Twoim
    mniemaniu "matołkiem" - odważył się zapytać. Co uzyskał od ciebie ?

    >zamiast przygotować kompleksową reformę podatków -
    > uprościli by życie
    > i sobie i nam. I wtedy niech tam nawet dożywotnio pobierają tą pensję
    > pijąc kawusie - w nagrodę
    > za dobrą robotę.

    Część z nich zapewne przejdzie na drugą stronę barykady i będzie odpowiadać na
    pytania "matołków" ,za kasę tychże "matołków",tyle że wyższą i prywatną .
    Część awansuje i będzie uczestniczyć w legislacji i procesach stosowania prawa.
    Część z nich być może byłaby urażona twoimi opiniami ale jak znam życie po
    całym dniu gadania o podatkach - na to forum nie zaglądają i mają w d.... to co
    tu piszemy .I Ty i ja.

    Mam nadzieję, że jeszcze raz przeanalizujesz swoją wypowiedż i dookreślisz
    kogo ; lub co atakujesz, obrażasz lub krytykujesz. Jeśli mnie to OK. Jeśli moje
    poglądy - też OK. A jeśli walisz we wszystko i wszystkich to zmień forum na ;
    frustrat.pl.
    Gwarantuję, że tam jak większość tu piszących nie zaglądam.

    Pozdrawiam serdecznie normalnych i Ciebie kolego - Kriss

    PS. Bez urazy - też mam takie dni , że mógłbym kopac się z koniem - ale mi
    przechodzi i "niekonie"- przepraszam , bo koni nie mam za co.