    Date: Tue, 18 Sep 2012 16:14:44 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatki w PL - zagmatwana sprawa

    W dniu 18.09.2012 15:53, Liwiusz pisze:

    > Nie on osiąga dochód, tylko brytyjska spółka Ltd. Co innego, jeśli
    > zastanawiamy się, jak ten dochód "przekazać" dyrektorowi.

    No założyłem że mowa jest o dochodzie który on koniec końców uzyskuje.

    Jeżeli chcemy zrobić to legalnie, to spółka musi jakoś wypłacić tą kasę
    swojemu dyrektorowi.

    Jeżeli półlegalnie, to spółka może np. pożyczyć na wieczne oddanie
    swojemu dyrektorowi, bądź kupić od niego weksel.

    Jeżeli nielegalnie - to właśnie kasa zostaje w spółce Ltd bądź jest
    wypłacona w całości wspólnikowi mieszkającemu w UK, a faktycznie trafi
    jakoś "pod stołem" do wspólnika mieszkającego w PL.

    p. m.