  • 1. Data: 2003-01-28 09:02:21
    Temat: Podwójna numeracja faktur
    Od: "Agnieszka" <a...@n...malwa.net>

    Witam wszystkich i mam pytanie.
    Wiem, że w uzasadnionych przypadkach (np. wiele punktów sprzedaży) stosowana
    jest powszechnie niezależna numeracja, w każdym punkcie w numerze dokłada
    się jakieś inne oznaczenie, np. numer łamany przez jakieś literki itp.
    Moje pytanie jest następujące:
    Czy prowadząc działalność tylko w jednym miejscu mogę, bez wyraźnego powodu,
    zastosować odrębną numerację faktur dla jednego, konkretnego kontrahenta?
    Uzasadnieniem byłby jedynie specyficzny rodzaj usług i inna stawka vat, niż
    na wszystkich pozostałych fakturach i wpisywanie takich faktur, dla większej
    przejrzystości, do osobnego rejestru sprzedaży.
    Czy może się ktoś do tego przyczepić?

    Aga

  • 2. Data: 2003-01-28 23:46:00
    Temat: Re: Podwójna numeracja faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, Agnieszka wrote:

> [...]
    >+ Uzasadnieniem byłby jedynie specyficzny rodzaj usług i inna stawka vat, niż

    Jak wynikałoby z dotychczasowych dyskusji - chyba nie, przecież
    podałaś całkiem rzeczowy powód :) ("specyficzny rodzaj usług").
    FYI: mam osobną numerację faktów dla sprzedaży towarów
    handlowych i osobną dla usług. Znam firmę która również
    tak ma i przeszła wiele kontroli - tego nikt się AFAIK
    nie czepiał.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-29 08:01:03
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > handlowych i osobną dla usług. Znam firmę która również
    > tak ma i przeszła wiele kontroli - tego nikt się AFAIK
    > nie czepiał.

    moge powiedziec na gruncie firmy w jakiej pracuje...dosc duza firma...i
    rodzajow wystrawianych fv jest chyba ze 30, a dowodow wychadzacych na
    zewnatrz pewnie z 60 ( noty dt i cr, krajowe, zagraniczne ) kazdy z zepolow
    mojej firmy ma odrebna numeracje swoich fv....

    ale to pelne ksiegi.....ale mysle za na KPiR tez mozna zastosowac
    rozroznienie dla numeracji fv

    pozdr

  • 4. Data: 2003-01-29 08:40:35
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM> napisał w wiadomości

> [...]
    > mojej firmy ma odrebna numeracje swoich fv....
    >
    > ale to pelne ksiegi.....ale mysle za na KPiR tez mozna zastosowac

    Też uważam że można nie ma nigdzie określenia że firma ma prowadzic jedną
    numeracje faktur.
    Jolka