    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomysł na koszty?
    Date: Sun, 18 Jan 2015 10:10:42 +0100

    W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Cześć,
    >
    > prowadzę DG usługową no i boli oddawanie PIT... Zastanawiam się więc co
    > mogę wliczyć w KUP... Działalność w terenie u klientów, księgowość
    > prowadzę w mieszkaniu... Samochód prywatny, nie na DG.
    >
    > Na razie liczę
    >
    > a) dojazdy, z czym mnie kurwica bierze, bo klepię po 500 wpisów dziennie
    > na 1-2 km czasami i po prostu połowę sobie odpuszczam, bo nie mam sił na
    > wklepywanie ;( w książkę tras

    nie spotykasz się z klientami gdzieś dalej? jak jedziesz dogadywać się z
    klientem 300km w jedną stronę to też możesz to wpisać, nawet jak się nie
    dogadacie...
    może lepiej wrzucić auto do firmy (chyba że i tak chcesz prowadzić
    kilometrówkę dla pełnego odliczenia vatu - ale wtedy może warto jeździć
    do pracy jakimś autem dwuosobowym?

    > b) telefon komórkowy

    możesz

    > c) Internet z Vectry

    jak w miejscu prowadzenia działalności to czemu nie

    > d) materiały biurowe, takie jak papier, koperty etc.

    też odliczaj

    > Z tego co wiem, to ubrań nie mogę żadnych?

    robocze to chyba możesz? ale garnituru już nie...

    Wody też nie, tylko na
    > pracowników, nie? Moje leczenie? Rehabilitacje? Pewnie nic z tego... Coś
    > jeszcze można by wKUPać?

    tego wydaje mi się że nie.
    do tego naprawy auta, no skoro masz za duży dochód to kupuj środki
    trwałe i inwestuj w firmę :)

    Łukasz