  • Data: 2015-01-18 13:18:05
    Temat: Re: Pomysł na koszty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2015 o 00:50, cef pisze:

    > Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

    Ale nie o taki koszt chodziło :)

    > A Ty będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny,
    > może wyrwiesz się na jakieś wakacje.

    Nie jest to takie proste... Doświadczenia konkurencji wykazują, że
    pracownik na rynku usług jest bardzo niestety niefajny, bo najpierw go
    przyuczasz, a jak już wszystko umie i zaznajomi się z klientelą, to
    odchodzi i zakłada konkurencyjny biznes.

    na runku usług, gdzie brak wartości dodanej klienta trzyma cena oraz
    zaufanie do obsługi... Dlatego naturalne jest, że jak taki już
    zaprzyjaźniony z klientem pracownik odchodzi na swoje, to może
    zaoferować klientowi niższą cenę, a bariery niezaufania też nie ma.

    > Jeśli chcesz napisać, że Cię nie stać na pracownika,
    > to zamiast szukać kosztów na początek
    > zwiększ obrót, a potem zatrudniaj.

    W sumie to mam zatrudnionego już i jestem w fazie przyuczania, ale
    akurat nie o tym ten wątek.