eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomysł na koszty? › Re: Pomysł na koszty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Jan 2015 13:18:05 +0100
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomysł na koszty?
    References: <54bae3a5$0$2642$65785112@news.neostrada.pl>
    <54baf548$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <54baf548$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <54bba47e$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 095160230076.zabrze.vectranet.pl
    X-Trace: 1421583486 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2145 95.160.230.76:56014
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:242078
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18.01.2015 o 00:50, cef pisze:
    > W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >
    >> Coś jeszcze można by wKUPać?
    >
    > Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

    Ale nie o taki koszt chodziło :)

    > A Ty będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny,
    > może wyrwiesz się na jakieś wakacje.

    Nie jest to takie proste... Doświadczenia konkurencji wykazują, że
    pracownik na rynku usług jest bardzo niestety niefajny, bo najpierw go
    przyuczasz, a jak już wszystko umie i zaznajomi się z klientelą, to
    odchodzi i zakłada konkurencyjny biznes.

    na runku usług, gdzie brak wartości dodanej klienta trzyma cena oraz
    zaufanie do obsługi... Dlatego naturalne jest, że jak taki już
    zaprzyjaźniony z klientem pracownik odchodzi na swoje, to może
    zaoferować klientowi niższą cenę, a bariery niezaufania też nie ma.

    > Jeśli chcesz napisać, że Cię nie stać na pracownika,
    > to zamiast szukać kosztów na początek
    > zwiększ obrót, a potem zatrudniaj.

    W sumie to mam zatrudnionego już i jestem w fazie przyuczania, ale
    akurat nie o tym ten wątek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1