    Date: Mon, 19 Jan 2015 14:29:45 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomysł na koszty?

    > Ale to nie działa, bo muszę jeździć prywatnie też przecież.

    No i co z tego że musisz. Każdy musi. Jak się nie da rozliczyć zgodnie z
    rzeczywistością, trzeba fakty nieco nagiąć.

    > Z tego co
    > kolega mówi, to nawet duże korporacje, które mają wyłącznie służbowe
    > auta rejestrują je jako prywatno-służbowe, bo Urzędnik Skarbowy potrafił
    > czaić się pod budką z hot dogiem i wlepiać kary, bo pracownik podjechał
    > po prywatnego hot-doga.

    Myślę że korporacja ma znacznie większe szanse na pracownika US
    czającego się pod budką z hotdogami niż Ty.

    > Dłuższych nie licze, po prostu olewam krótkie trasy...
    > Sttaszna dłubanina z tymi przejazdami:(

    No właśnie chodzi mi o to, żeby zamiast wpisywać trasę A->B->C->D->E->F,
    wpisywać trasę A->D->F i tyle.

    > :) Chyba się nie opłaci. Zysk z tego zje ta siła robocza. Myślałem już
    > nad jakimś automatem do androida, co samo ślad GPS zapisuje jakoś.

    O, to jest też wyjście.

    p. m.