    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ponownie PIT-11
    Date: Fri, 7 Mar 2003 10:53:54 +0100

    "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message
    news:3E686475.5B256FAB@poczta.fm...

    > a jesli mam 2 pity-11 ale suma kosztow zryczaltowanych nie przekracza
    1732,72
    > to wpisuje tyle ile wychodzi plus koszty 50% czy tez max 1732,72 + 50%?

    To znaczy, że w jednej z firm nie pracowałeś przez cały rok

    Żeby to było takie proste.
    Podejrzewam, że w drugiej firmie nie powiedziałes, że to dwój drugi etat i
    liczyli ci zawyżone koszty.

    Na pit-11 masz napisane za jaki okres jest ten pit. OD DO.
    Teraz zobacz przez ile miesięcy pracowałeś na jednym etacie(w jednej bądź
    drugiej firmie)
    a przez ile na dwóch.
    Za te miesiące gdzie pojedyncze liczysz 96.26 zł za każdy miesiąc

    A tam gdzie podwójnie liczysz .... no i tu jest problem, bo limit roczny
    jest 1732.72, ale to nie dzieli się przez 12..
    Kto wie jaki jest miesięczne koszty dla dwóch etatów, albo więcej?

    Teraz to sumujesz i do tego dodajesz jeszcze całe te koszty 50%-owe