  • 11. Data: 2004-02-11 22:45:08
    Temat: Re: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 k...@p...onet.pl wrote:
    [...do farta...]
    >+ sorry ale takiego Szefa wole NIE MIEĆ...................

    To akurat nie jest problem: zostań sam swoim szefem.
    Da się załatwić, na grupie dość często są pytania i namiary
    na informację "jak to zrobić".

    pozdrowienia :) Gotfryd

  • 12. Data: 2004-02-12 00:01:37
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Gotfryd, nic dodać, nic ująć...
    "chylę czoła"

    pozdr, Darek SP2BZW

  • 13. Data: 2004-02-12 06:16:13
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jesteś wielkim DUPKIEM to z tych co dostali firme po ojcu a podstawówki
    nie
    > skonczyli

    Dziękuję za uznanie ..... dupek z wielkiej litery to brzmi dumnie. A poza
    tym nareszcie mnie ktoś tutaj docenił.

    Uprzejmie informuję, że firmę sam sobie zbudowałem, przepisy przestrzegam,
    ludzi zatrudniam, jak trzeba, a do tego kurdelebele podatki płacę i składkę
    zdrowotną również by mogła iść na pomoc dla ludzi potrzebujących, w tym
    niepełnosprawnych umysłowo ........ kurna na to chyba, po niektórych
    wypowiedziach uczestników idzie najmniej...... buuuuuuuuuuuuuuuuu
    ojca mojego nie ruszaj to był porządny człowiek .. tylko syn my się nie
    udał, nie zna dobrych manier .. za skurczybyka, brak mu ogłady, obycia
    towarzyskiego, nie ma litości dla durniów i nie lubi millczeć a poza tym
    jest "wyrywny" :))))))))))))))))
    ale nie tylko jemu się dziecko nie udało, tak to bywa, pomyłki genetyczne.
    Melduję uprzejmie, że nie jedną podstawówkę ukończyłem, czego dowód czasami
    tutaj daję, jak mi się podoba.

    > sorry ale takiego Szefa wole NIE MIEĆ...................
    > Wol NORMALNYCH !!!!!!!!

    Jaaaaaaaaasne .... wolisz takiego, który głaszcze po dupce i pyta ile
    podwyżki dać jeszcze w przyszłym miesiącu.
    Ja wymagam i płacę za pracę

    Jak nie podoba Ci się szef ........ droga wolna rozwiązanie umowy o pracę za
    wypowiedzeniem :))))))))))))) i zakładaj własną firmę

    pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2004-02-12 06:27:52
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BK" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > niesamowite rzeczy się dzieją - nie sądziłem , iż prowadząc księgowość
    > (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe
    fakultety
    > włącznie z fizyką i ochroną środowiska. Innymi słowy najpierw trzeba
    zrobić
    > fakultet powiedzmy z medycyny , a potem dopiero zacząć przygotowania do
    > księgowości, a na końcu szukać pracy w przychodni bądź też szpitalu - broń
    > cie panie boże w innej branży.
    > Komuś się pomyliło zarządzanie firmą w wielu różnych jej aspektach z pracą
    > księgowości.

    Kurdelebele a czy do księgowości potrzebny ten zakres, który został
    podany??????
    pozwol, że powtórzę:
[...]

    Kadry w podatkach czy księgowości .....bez jaj??????
    Płace w podatkach czy księgowości ..... bez jajek ?????
    Płatnik przekaz elektroniczny ........ nawet dziecko nie wie, że już
    nieaktualny
    samochód ..... ?????? chyba, że do wożenia szefa
    doświadczenie ... zawodowe ??????? ..... no tak
    dyspozycyjność ... jak najbardziej

    Widzisz tutaj wyraźnie, że osoba chciałaby poprowadzić księgowość a w
    domyśle wszystkie sprawy firmy ..... JASNEEEEEE?????????? :))))))))))
    Ten element akurat tutaj często był tu poruszany.
    A Ty prowadząc firmę nie stykasz się z dziedzinami, które
    wymieniłem.......???????
    Bo ja w każdej firmie do której wchodzę. :))))))))))

    > gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    Tutaj piszę o takich księgowych na wagę które całe życie księgwały papierki
    tylko na jednym koncie i nie mają pojęcia o księgowości, jako całokształcie,
    czyli o rozliczeniu firm, i takie księgowe coraz częściej zakładają firmy
    księgowe z doświadczeniem

    pozdrawiam
    fart

    > P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.
    A głównie chodziło o spam .... :)))
    ka kocham czasami dokopać :)))))))))
    ze wzajemnościa oczywiście :)))))