    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Date: Thu, 12 Feb 2004 07:27:52 +0100

    Użytkownik "BK" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:c0ctra$d8a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > niesamowite rzeczy się dzieją - nie sądziłem , iż prowadząc księgowość
    > (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe
    fakultety
    > włącznie z fizyką i ochroną środowiska. Innymi słowy najpierw trzeba
    zrobić
    > fakultet powiedzmy z medycyny , a potem dopiero zacząć przygotowania do
    > księgowości, a na końcu szukać pracy w przychodni bądź też szpitalu - broń
    > cie panie boże w innej branży.
    > Komuś się pomyliło zarządzanie firmą w wielu różnych jej aspektach z pracą
    > księgowości.

    Kurdelebele a czy do księgowości potrzebny ten zakres, który został
    podany??????
    pozwol, że powtórzę:
    Poprowadzę samodzielnie księgowość firmy w Warszawie najchętniej
    Sp.z o.o,poprowadzę przedstawicielstwo, filię firmy
    zagranicznej,wykształcenie
    wyższe, dyspozycyjność, samochód,dośwaidczenie zawodowe,
    znajomość programów FK, Symfonia-wszystkie moduły, Płatnik-przekaz
    elektroniczny,Płace, Kadry.

    Kadry w podatkach czy księgowości .....bez jaj??????
    Płace w podatkach czy księgowości ..... bez jajek ?????
    Płatnik przekaz elektroniczny ........ nawet dziecko nie wie, że już
    nieaktualny
    samochód ..... ?????? chyba, że do wożenia szefa
    doświadczenie ... zawodowe ??????? ..... no tak
    dyspozycyjność ... jak najbardziej

    Widzisz tutaj wyraźnie, że osoba chciałaby poprowadzić księgowość a w
    domyśle wszystkie sprawy firmy ..... JASNEEEEEE?????????? :))))))))))
    Ten element akurat tutaj często był tu poruszany.
    A Ty prowadząc firmę nie stykasz się z dziedzinami, które
    wymieniłem.......???????
    Bo ja w każdej firmie do której wchodzę. :))))))))))

    > gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    Tutaj piszę o takich księgowych na wagę które całe życie księgwały papierki
    tylko na jednym koncie i nie mają pojęcia o księgowości, jako całokształcie,
    czyli o rozliczeniu firm, i takie księgowe coraz częściej zakładają firmy
    księgowe z doświadczeniem

    pozdrawiam
    fart

    > P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.
    A głównie chodziło o spam .... :)))
    ka kocham czasami dokopać :)))))))))
    ze wzajemnościa oczywiście :)))))