  • 11. Data: 2003-11-20 21:40:34
    Temat: Re: Poznaj Żyda.. apel do zarządcy grupy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, Paweł wrote:

    >+ Apeluję do zarządcy grupy

    Nie ma takiego. Grupa nie jest moderowana: w zasadzie to mocno
    łamiącym netykietę można w ramach wyjaśnień podesłać od czasu
    do czasu przykładowy wyciąg z *oczekiwanych* postów czy jakiś
    akt prawny ;), ale "osoby zdolnej do reakcji na grupie" nie ma.
    Możesz poprosić abuse o interwencję - wygląda że posty idą
    z icm.edu.pl

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-11-20 21:41:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, ROPOiWzK wrote:

    >+ Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> [...]
    >+ > Apeluję do zarządcy grupy [...]
    >+ > nie związanymi z tematyką tej grupy.
    >+
    >+ Żyd?

    Nie, był na lekcji kiedy uczyli czytać do czego jest jaka grupa.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-11-21 01:30:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2003, Jano wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > do czasu przykładowy wyciąg z *oczekiwanych* postów czy jakiś
    >+ > akt prawny ;),
    >+
    >+ Jeszcze lepiej instalkę Win2k w kawałkach po 50k ;)

    ...ale wtedy nie ma związku z tematem grupy :) i łamiemy zasady
    prawie[1] jak ów spamer. A google naprawdę sporo już uzbierał ;)
    [1] nie całkiem, jeśliby 100 osób posłało po 10 kawałków ;)
    No i Microsoftowe prawa do utworu można złamać ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2003-11-21 07:47:54
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości

    > Apeluję do zarządcy grupy o podjęcie kroków, zgodnych z regulaminem
    > korzystania z grup dyskusyjnych, uniemożliwiających użytkownikowi
    > ""ROPOiWzK" dalsze zaśmiecanie grupy "pl.soc.prawo.podatki" postami
    zupełnie
    > nie związanymi z tematyką tej grupy.

    Ja Ci radzę go sPLONKować - niech se leży w śmietniku. I jeszcze apel do
    ludzi: nie odpowiadajcie na jego zaczepki bo go tym tylko pobudzacie, a to
    chory człowiek i potrzebuje spokoju.

  • 15. Data: 2003-11-21 08:48:01
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > akt prawny ;),

    Jeszcze lepiej instalkę Win2k w kawałkach po 50k ;)

    Janusz Sklorz

  • 17. Data: 2003-11-21 18:23:57
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-21 09:48, Użytkownik Jano napisał:
    > Jeszcze lepiej instalkę Win2k w kawałkach po 50k ;)

    Myślę, że nasz spamiarz by się ucieszył - zwłaszcza, że śmieci na listę
    wyrzuca przez modem ;-)
    Tomek

  • 16. Data: 2003-11-21 18:23:57
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2003-12-19 15:20:37
    Temat: Re: Re: Poznaj Żyda...
    Od: hermegil <h...@g...pl>

    On Thu, 20 Nov 2003 18:39:15 +0100, pix wrote:

    > Rzymianie mawiali "si vis pacem, para bellum"

    a teraz po polsku poproszę, bo pewnie śmieszne ale ja w łacinie
    nieuczony..:(

    pozdrav

    maHo

  • 19. Data: 2003-12-19 15:30:36
    Temat: Re: Poznaj Żyda...
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2003-12-19 16:20, Użytkownik hermegil napisał:
    > a teraz po polsku poproszę, bo pewnie śmieszne ale ja w łacinie
    > nieuczony..:(

    Jak zwykle google ;-)

    Ja też nieuczony w łacinie, ale google mówią:
    "jeżeli chcesz pokoju, gotuj się do wojny"

    Tomek

  • 20. Data: 2003-12-19 17:09:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 12/19/2003 4:30 PM, Tomek wrote:

    > Jak zwykle google ;-)
    >
    > Ja też nieuczony w łacinie, ale google mówią:
    > "jeżeli chcesz pokoju, gotuj się do wojny"

    To wersja dla inteligentów, dla proletariuszy jest zmodernizowana:
    - chcesz miec spokój, kup "parabellum". :-)

    Pzdr: Catbert