  • Data: 2005-10-09 05:06:58
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...powyższe ci pasuje ? ;)

    Pewnie!

    > Nie leń się :] tylko ustawę kiedyś przeczytaj.

    Jak widzę taką ścieżkę dostępu do odpowiedzi jaką podałeś to mnie po
    prostu trzęsie... Ja wiem, że ustawę powinienem znać na pamięć, ale
    czasami już po prostu nie mogę. Dobrze, że chociaż można komputerem
    przeszukiwać treść, bo inaczej to by była mogiła...

    > Pozostaje odpowiedzieć sobie na pytanie "a na którym PIT", ale
    > to już może nie ja ;)
    Jak już był punkt zaczepienia:
    PIT 8A poz 30-32

    > UWAGA: ja nie jestem doradcą, tylko szarym podatnikiem samodzielnie
    > prowadzącym swoją KPiR :)

    Ale Ty naprawdę powinieneś rozważyć zmianę zajęcia, IMO.

    pzdr

    Tomek