    From: "senTens" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z odliczeniem internetu
    Date: Tue, 8 Apr 2008 20:04:35 +0200

    --------.
    > | [1] Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania. |
    > `-----. Pyt.: Dlaczego? |
    > | Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie). |
    > | Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie? |
    > `---.-----------------------------------------------
    --'

    Ja używam Outlook'a, na codzien pisze w sekcie pl.rec.nurkowanie i nikt sie
    nie czepia tak jak ty. Każdy swoją odpowiedź pisze na górze. Skoro nie
    potrafisz odpowiadać na pytania tylko srasz tu podkresleniami i ptaszkami
    jak dzieciak to nie pisz wcale. Chciałem krótką odpowiedź tak lub nie to nie
    mogę jej otrzymać bo koleś który jets zboczony na punkcie sekty i internetu
    musi pokazywać że jest tu prawie szefem.

    Patrząc po twoich innych wypowiedziach widać że komputer to Twoja żona a
    laptop to kochanka.

    Już nawet nie chce odpowiedzi od Ciebie bo znów będziesz odpowiadał jak cieć
    pojedynczymi słowami zamiast jak normalny człowiek pełnym zdaniem.