    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Produkcja" komputera - jak ksiegowac podzespoly?
    Date: Thu, 3 Jan 2002 09:41:35 +0100

    "Pollux" <s...@w...pl> wrote in message
    news:3333-1009987251@as1-19.wloclawek.dialup.inetia.
    pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl
    > (..)
    >
    > Nie pogadamy wobec tego.

    Wobec tego, ze pisze Pan to, czego nie potrafi obronic?

    Nie ma sprawy.

    Dla jasnosci.

    ZADNA firma nie produkuje "w calosci" komputera.
    KAZDY PC to skladak.

    pamieci produkowane sa na Tajwanie,
    Procesory produkuje Intel I AMD,

    jest pare producentow dyskow, pare producentow kart graficznych
    doslownie KILKU producentow plyt glownych.

    I KAZDY "producent" komputera PC po prostu sklada kupione od wielkich
    producentow czesci. Rowniez IBM i inni "wielcy".
    zaden "producent komputera" nie produkuje np. procesorow.

    Wychwalanie rzekomejj wyzszosci "markowych" komputerow to normalne
    robienie ludziom "wody z mozgu".

    Najwieksza "wartosc" sprzet "markowy" ma dla urzednikow, gtotym "marka"
    potrzebna jest do ochrony ich wlasnej d**y,

    Bo jak "padnie" markowy sprzet, zawsze beda mogli stwierdzic, ze
    "dolozyli wszelkich staran". Jak padnie "sqadak", kontrola moze im zarzucic,
    ze kupili "byle co".

    Nie ma to wiele wspolnego z jakoscia ani jej stosunkiem cena/jakosc
    ktory dla "markowych" jest wg mojego doswiadczenia zdecydowanie
    niekorzystny.

    W 2 000 roku kupilismy "markowe" przenosne komputery. dzialaja, lecz bylo z
    nimi
    sporo klopotu. w tym roku kupilismy tez jeden "markowy".

    Ale zamiast drugiego, ZA TE SAMA CENE kupilismy dwa ARISTO.
    Dzialaja nie gorzej.

    Ale Pan oczywiscie ma prawo tak do wlasnego pogladu, jak i do rezygnacji
    z jego obrony

    Pozdrawiam

    Boguslaw