    From: pawel <u...@w...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do firmy
    Date: Mon, 22 Apr 2002 13:06:14 +0200

    Mon, 22 Apr 2002 06:47:46 GMT, s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)
    <3...@n...tpi.pl> napisal(a):

    >No pewnie że wymaga! Ale przeważnie nie wymaga odtwarzania raz na
    >miesiąc.
    Piszesz to w co bys chcial aby ktos uwierzyl, ale z prawda ma to nie
    wiele wspolnego.
    Widocznie Twoje doswiadczenia sa poparte 'nieumiejetnosciami' wiec
    przewaznie musisz odtwarzac co miesiac.
    Jezeli niewidomego wypuscisz na przejazdzke samochodem to tez bedzie
    wina samochodu prawda?
    Ja uzywam windowsow i nie mam problemow i wielu innych rowniez nie.

    Apropos dosowych programow i padajacego (bardzo kiepskiego) systemu -
    uzywasz dosa? Masochista czy kolejny z tych 'byle tylko ponarzekac'?
    EOT bo watek juz na advocacy sie nadaje nie tutaj.

    --
    pawel