    From: pawel <u...@w...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do firmy
    Date: Mon, 22 Apr 2002 19:02:40 +0200

    Mon, 22 Apr 2002 17:52:45 +0200, "monte" <m...@v...pl>
    <aa1biu$5s6$1@news.tpi.pl> napisal(a):

    >Bardzo ciekawa dysputę widzę rozpocząłem.
    ;-))
    >Uwaga mialem Subiekt-a , mialem Softwork-a !!
    No i to jest istotny glos w sprawie.
    >ps. system stawiałem ostatnio w październiku 2001
    No i to tez jest istotny glos w sprawie.
    >i to tylko dla tego , ze zmieniałem płytę główna.
    A to jeszcze bardziej istotny glos w sprawie.

    Co do strachu przed nowym to nie musi do konca byc prawda, bo sam
    siedze pod NT i nie przechodze na 2k nie ze wzgledu na strach. Nie
    jest mi to potrzebne. Jezeli masz przeszkolona kadre na dosowym
    programie i wszystko gra to po co zmieniac? Dodatkowo funkcjonalnosc
    -bez machania rekami po mysz to tez istotna wspomniana przez Slawomira
    sprawa.
    Jest sobie firma X, ktora dawno temu kupila dosowy program pisany
    specjalny pod ich specyfike. Ciagle czekaja na updaty/formularze
    wydruku/ zmienionych przelwow itp. i dostosowania do czesto
    zmieniajacych sie przepisow i ciagle sa do tylu. Za kazda zmiane placa
    pooootworne pieniadze. Ale zmiana programu nie wchodzi w gre bo od ~10
    lat ok 80 osob go zna i nikt sie nie odwazy zmienic. Przez ten czas
    zmienilo sie prawie 70% uzytkownikow i jakos sie nauczyli. Ale kiedy
    wszyscy mieliby przejsc na cos innego to nie i juz.
    Przetestuj tego fakta jest wersja 3m-ce do pobrania z www.fakt.com.pl
    I powiedz za kilka tygodni czy Ci takie cos odpowiada.
    >Nie przechodźcie na priv prosze
    ;-))

    --
    pawel