  • Data: 2002-03-23 08:06:10
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co narazie zauwazylem to meczace sa zabezpieczenia programu. Jest
    > generowany kod na podstawie sprzetu i na podstawie tego kodu dostaje sie
    > serial od producenta. Zmiana, np partycji powoduje koniecznosc ponownego
    > otrzymania seriala do nowego kodu. Problem jest jak sie sie uzywa
    > programu z wymienego dysku na kilku komputerach (dostalem kody na 2
    > komputery). Jednak jak sie uzywa kilku dyskow wymienych lub stosuje
    > PGPDisk to jest to uciazliwe.
    >
    > Sam progam coraz bardziej mi sie podoba.

    Na stronie http://www.tgsoft.pl jest do pobrania nowa wersja, w której
    sposób kodowania nie zależy od dysków zainstalowanych w systemie.
    Przy okazji kilka nowych rozwiązań i super nowość! możliwość rozbudowy
    programu przez "osoby trzecie". Dzieki temu można pisać moduły za pomocą
    dodatkowego programu (wkrótce na stronie), lub Delphi i uruchamiać je z
    poziomu programu KPiR jako kolejne moduły.

    Tadeusz Gołębiowski